اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
استاندار خوزستان گفت: امسال برای تجهیز و تکمیل مدارس غیزانیه ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات و امکانات خریداری ‌شده که در میان این مدارس توزیع می‌شود.
غلامرضا شریعتی روز سه‌شنبه در آیین توزیع اقلام تجهیزاتی و لوازم‌التحریر به بخش غیزانیه در یادمان شهدای گمنام استانداری خوزستان اظهار داشت: علاوه بر تجهیزات، لوازم‌التحریر ۲ هزار دانش‌آموز نیز تهیه شده که میان دانشآموزان توزیع می‌شود ؛البته سال گذشته اقلام قابل توجهی میان مدارس غیزانیه توزیع شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: وقتی سال ۹۵ برای نخستین بار از غیزانیه بازدید کردیم ۴۴ کلاس کانکسی داشت اما الان کلاس کانکسی ندارد و در حدود ۸۰ مدرسه در این بخش با حدود چهار تا پنج هزار دانش‌آموز  مشغول به تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: ۲ مدرسه نیز ظرف یک تا ۲ ماه آینده در منطقه به بهره‌برداری می‌رسد، یک مدرسه نیز در ایستگاه  خسروی ساخته می‌شود که هماهنگی لازم با بخشدار غیزانیه و اداره کل آموزش و پرورش صورت گرفته است.

در این آیین اقلام تجهیزاتی و لوازم‌التحریر به بخش غیزانیه با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال شامل تخته وایت برد، کولر، یخچال، میز معلم، کمد بایگانی، آبسردکن، آب تصفیه کن، رایانه، چاپگر، میز و صندلی یک نفر و ۲ نفره دانش آموزی، صندلی راحتی برای توزیع میان مدارس غیزانیه تامین شد.

به گزارش ایرنا بخش غیزانیه در شرق اهواز پیش از این ۹۶ روستا داشت که بعضی از آنها خالی از سکنه شده و اکنون تعداد آنها به حدود ۸۰ روستا با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت رسیده است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار