اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر خبر داد:
سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر از تکمیل ظرفیت تخت‌های ICU بیمارستان خاتم النبیاء شوشتر خبر داد.
دکتر مجتبی کلانتر با اشاره به وضعیت شیوع کروناویروس در شوشتر، اظهار کرد: هر چند در برخی روزها شاهد افزایش موارد بستری هستیم اما روند بستری تقریبا ثابت است.

وی افزود: در حال حاضر ۷۰ درصد ظرفیت بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر تکمیل شده است و تنها ۳۰ درصد ظرفیت باقی مانده است که با توجه به بار مراجعات، هر لحظه امکان دارد این ظرفیت نیز تکمیل شود. ظرفیت تخت‌های ICUهای بیمارستان خاتم‌الانبیاء نیز تکمیل شده است و ۷۰ درصد ظرفیت تخت‌های معمولی هم تکمیل شده است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: راه‌اندازی یکی از بخش‌های جدید بیمارستان را به تعویق انداخته‌ایم و ۳۰ تخت معمولی برای بیماران مبتلا به کرونا در این بخش پیش‌بینی شده تا در صورت لزوم از این ظرفیت استفاده شود.

کلانتر گفت: در ابتدای شیوع کروناویروس، ۹۰ تخت معمولی و هفت تخت ICU ویژه بیماران مبتلا به کرونا پیش‌بینی شده بود و پس از آن، ۱۰ تخت دیگر نیز به ظرفیت بیمارستان خاتم الانبیاء اضافه شد و در حال حاضر ۱۷ تخت ICU و ۱۲۰ تخت معمولی ویژه بیماران مبتلا به کرونا فعال هستند.

کلانتر گفت: در صورتی که تعداد بیماران مبتلا به کرونا بیش از این حد شود، مجبور هستیم با هماهنگی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ظرفیت شهرهای دیگر استفاده و بیماران را به دیگر بیمارستان‌ها منتقل کنیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار