اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
با حضور استاندار خوزستان انجام شد ؛
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: امروز پنجشنبه آیین افتتاحیه ی دو فاز جدید و کلنگ زنی یک فازدیگر تولید شرکت پانیا پرتو کهربا در شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک با حضور استاندار و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی ‌جمعی از مسئولان استان برگزار شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: ۲ فاز از شرکت پانیا پرتو کهربا با ظرفیت ایجاد اشتغال مستقیم برای ۴۵۰ نفر توسط استاندار خوزستان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی فاز دیگر این طرح صنعتی نیز آغاز شد.  

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، " اخلاق محمدیان " امروز پنج شنبه ( ۲۲ خرداد ماه ) در حاشیه افتتاحیه طرح مذکور که با حضور استاندار خوزستان، نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار کرد: فاز یک کنسانتره سنگ آهن و فاز دوم فرو سیلیومنگنز با اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال و ایجاد ۴۵۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم، در شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک افتتاح و  به طور همزمان عملیات اجرایی فاز جدید واحد تولیدی فرو آلیاژ شرکت پانیا پرتو با اعتبار ریالی ۷۰۰ میلیارد ریال و اعتبار ارزی ۱۳ میلیون یورو با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۱۵۰ نفر آغازگردید.  

  بر اساس این گزارش، در ادامه شورای اشتغال شهرستان اندیمشک به ریاست استاندار خوزستان برگزار شد.    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در این جلسه بیان کرد: اندیمشک دارای دو شهرک و یک ناحیه صنعتی با حدود ۷۰۰ هکتار فاز عملیاتی است که تعداد ۱۸۳ قرارداد منعقد شده و ۴۸ واحد به بهره برداری رسیده است. 

   محمدیان با اشاره به رشد مطلوب سرمایه گذاری در شهرستان اندیمشک عنوان کرد: طی چهار سال گذشته قرارداد ۸۰ طرح سرمایه گذاری در شهرکهای این شهرستان با سرمایه گذاری یک هزار و ۸۷۷ میلیارد تومان و پیش بینی ایجاد اشتغال برای ۱۲۷۷ نفر منعقد شده  است. 

   عضو شورای اشتغال استان خوزستان یادآور شد: ۴۵ درصد از کل قراردادهای منعقد شده در حوزه سرمایه گذاری صنایع کوچک و متوسط استان متعلق به شهرک‌های صنعتی اندیمشک است و در حال حاضر ۲۴ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در شهرکهای اندیمشک در حال اجرا است که نشان از ظرفیت این شهرستان در امر سرمایه گذاری دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار