اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
تیم فولاد در حالی در ادامه لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان می رود که کاپیتان والی را به دلیل پارگی رباط صلیبی در اختیار ندارد.
ایوب والی تمام دوران فوتبالی اش را در تیم فولاد خوزستان توپ زده و همین باعث شده است که از محبوبیت خاصی بین هواداران فولاد برخوردار باشد. او که مرد با تعصب و نماد غیرت فولادی ها نیز لقب گرفته، بازیکنی است که در فصل نوزدهم فوتبال نشان داد، این که ماموریت کدام پست به او سپرده شود، برایش فرقی نمی کند و بعضا به جای یک مدافع، نقش مهاجم را به خود می گرفت، تنها برای این که فولاد برنده بازی باشد.

والی در فصل نوزدهم فراتر از نقش یک مدافع کار کرد و با عملکرد خوبش در مستطیل سبز و به ثمر رساندن چهار گل، نکونام را مجاب و متقاعد کرد که همیشه باید در ترکیب اصلی تیم باشد تا جایی که نکونام در طول فصل بارها، غیرت و بازی خوب والی را مورد تمجید قرار داد.

والی که رهبری مقتدر و با تعصب برای فولادی ها درون مستطیل سبز است، اواسط اسفندماه در حین تمرین تیم فولاد دچار پارگی رباط صلیبی شد، تا در میان خبرهای بد از شیوع کرونا، خبر دوری چندین ماهه کاپیتان نیز فوتبال دوستان خوزستانی و به ویژه هواداران فولاد را نگران کند.

البته مرد شماره ۴ فولاد این روزها با انگیزه تر از قبل خود را برای حضور در زمین فوتبال آماده می کند و اگرچه به ادامه مسابقات فصل نوزدهم نمی رسد اما چهارم تیرماه در مصاف خانگی فولاد مقابل استقلال تهران، همچون سابق برای فولادی ها و هوادارانش یک رهبر است و این بار نه در زمین، بلکه در قامت یک حامی و یار دوازدهم.

لیگ برتر پس از وقفه چهار ماهه مجددا از هفته جاری با دیدار معوقه فولاد و استقلال در اهواز، از سر گرفته می شود اما برای فولادی ها بدون کاپیتان بسیار متفاوت تر از قبل خواهد بود و جایگزین او نیز مطمئنا کار سختی خواهد داشت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار