اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
فرماندار شوش عنوان کرد:
فرماندار شوش با اشاره به تجمع تعدادی از کارکنان و کارگران نیشکر هفت‌تپه در مقابل فرمانداری این شهرستان، گفت: پیگیر پرداخت حقوق و مطالبات کارگران این شرکت هستیم.
عدنان غزی با اشاره به تجمع تعدادی از کارکنان و کارگران نیشکر هفت‌تپه در مقابل فرمانداری شهرستان شوش برای پیگیری پرداخت مطالبات خود اظهار کرد: امروز (یکم تیرماه) برای چندمین روز متوالی کارگران و کارمندان نیشکر هفت‌تپه در مقابل فرمانداری شوش تجمع کرده و خواستار پرداخت حقوق معوق خود شدند.

وی افزود: با توجه به شرایط نیروهای نیشکر هفت‌تپه، پیگیر پرداخت حقوق و مطالبات این کارگران هستیم و این مساله را از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز پیگیری کرده‌ایم. استاندار خوزستان و نماینده شوش نیز پیگیر پرداخت مطالبات کارگران نیشکر هفت‌تپه هستند.

فرماندار شوش در خصوص وضعیت فعالیت کارخانه نیشکر هفت‌تپه تصریح کرد: در حال حاضر بخش‌های کشاورزی و آبیاری شرکت نیشکر هفت‌تپه در حال کار هستند اما کارخانه بنا به گفته مدیر کارخانه در حال اورهال است.

کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در چند روز اخیر با تجمع در مقابل درب این شرکت و فرمانداری شهرستان شوش، خواستار پرداخت حقوق معوقه و تمدید دفترچه بیمه خود شده‌اند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار