اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
رییس هیات عنوان کرد:
رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان با اشاره به نیاز مرکز استان به یک پیست چندمنظوره اتومبیلرانی و موتورسواری، گفت: امیدوارم طرحی که از سال گذشته در این خصوص ارائه داده‌ایم، امسال با کمک مسوولان استان عملیاتی شود تا این پیست با نظارت هیات اتومبیلرانی خوزستان، محلی برای تخلیه انرژی جوانان باشد.
ابراهیم جوانمردی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: به جرات می‌توانم بگویم یکی از هیات‌های فعال در سطح کشور هستیم و سال‌ها است که توانسته‌ایم هیات برتر کشور باشیم. این برتری با همدلی، وحدت و نگاه خوب ما به ورزش از نظر همگانی و حرفه‌ای به دست آمده است.

وی بیان کرد: ما با امکانات موجود توانستیم، سال گذشته میزبان موفقی برای مسابقات فرمولا دریفت کشور باشیم. رقابت‌هایی که پیش از آن هیچ استانی نتوانسته بود میزبانی آن را بر عهده بگیرد ولی این مهم توسط هیات اتومبیلرانی خوزستان در پیست غدیر اهواز انجام شد.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: همچنین فعال بودن هیات‌های شهرستانی ما، دیگر رمز موفقیت هیات اتومبیلرانی خوزستان است، ضمن این که آموزش که نقش مهم و کلیدی و همچنین موثر در کاهش تصادفات دارد، برای ما جهت کار اصولی بسیار پررنگ بوده است.

وی با اشاره به اهمیت لزوم توجه به رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری در کاهش ترافیک و آمار تصادفات، عنوان کرد: هر ۳۰ دقیقه یک نفر بر اثر تصادف کشته و هر ۹۰ ثانیه نیز یک نفر به همین دلیل مجروح می‌شود. با برنامه‌هایی که داشته‌ایم، تلاش ما این بوده که با آگاه‌سازی مردم به کاهش آمار تصادفات در استان کمک کنیم. هیات اتومبیلرانی و موتورسواری می‌تواند نقش بسزایی در امر آموزش و مهارت‌های عمومی رانندگی ایفا کند.

جوانمردی همچنین درباره نیاز مرکز استان به پیست چند منظوره اتومبیلرانی و موتورسواری استاندارد، گفت: باتوجه به این نیاز، سال گذشته طرح این پیست را ارائه دادیم و امیدواریم در سال جاری با همکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، این طرح عملیاتی شود تا این پیست با نظارت هیات اتومبیلرانی خوزستان، محلی برای تخلیه انرژی جوانان باشد و این فرصت به تهدید تبدیل نشود.

وی افزود: در شورای ورزش خوزستان نیز معاون عمرانی استاندار بر لزوم اهمیت رشته اتومبیلرانی در راستای کاهش تصادفات در استان اشاره داشت و امیدوارم با همکاری استانداری بتوانیم در کاهش این آمار، گام بلندی برداریم.

وی در پایان نیز از وضعیت رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان در سطح کشور ابراز رضایت کرد و گفت: این دو رشته‌، جذاب، مهیج و پرطرفدار هستند و خوزستان نیز در هر دو رشته از پتانسیل بالایی برخوردار است، ضمن این‌که ما قهرمانان خوبی در این رشته‌ها در کشور داریم که سرآمد هستند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار