اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: طرح مطالعاتی دهکده فرهنگی، ورزشی و گردشگری تیراندازی خوزستان انجام شده و تنها منتظر واگذاری زمین هستیم که انتظار داریم این مهم هر چه سریعتر انجام شود.
سیدسالار محمدنیا اظهار داشت: ۴۵ هکتار زمین برای احداث این دهکده در اهواز در نظر گرفته شده است. این مجموعه ورزشی علاوه بر فعالیت در زمینه قهرمانی و آماتوری، محل تفریحی و اقامتی مناسبی برای گردشگران داخلی و خارجی نیز خواهد بود.

محمدنیا با اشاره به اینکه این طرح در مرحله واگذاری زمین قرار دارد افزود: معتقدم اداره کل ورزش و جوانان باید یک نفر را مامور این کار کند تا مشکل واگذاری زمین برطرف شود.

وی ادامه داد: با راه اندازی این دهکده که از امکانات رفاهی و گردشگری بسیاری برخوردار است قطعا خوزستان به قطب اول تیراندازی کشور تبدیل خواهد شد و عموم مردم می توانند از این دهکده استفاده کنند.

رییس هیات تیراندازی خوزستان با بیان اینکه در گام نخست این مجموعه ورزشی که در منطقه کولی آباد اهواز قرار دارد، سه میدان اهداف پروازی بین‌المللی لحاظ شده است گفت: شرایط آب و هوایی خوزستان به گونه‌ای است که در نیمه دوم سال می توان شاهد حضور گردشگران ورزشی در خوزستان بود.

خوزستان نیازمند یک سایت اهداف پروازی است

وی عنوان کرد: خوزستان نیاز به یک سایت اهداف پروازی دارد و این موضوع کمک می کند تا جوانان هیجانات خود را در این مکان تخلیه کنند.

محمدنیا بیان کرد: متاسفانه سالانه به دلیل تیراندازی در مراسم مختلف عزاداری و عروسی، عده‌ای در استان جان خود را از دست می دهند لذا راه اندازی این سایت کمک می کند فرهنگ سازی خوبی در استان صورت گیرد.

رییس هیات تیراندازی خوزستان با اشاره به اینکه سایت تیراندازی اهداف پروازی استان به مساحت سه هکتار در ورزشگاه غدیر اهواز واقع شده است گفت: طرح مطالعاتی این سایت انجام شده و قرار است بودجه آن مصوب شود که امیدواریم این مکان هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

محمدنیا با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تیرانداز سازمان یافته در خوزستان افزود: بنا داریم رشته تیراندازی را در تمام شهرستان های خوزستان گسترش دهیم اگر چه به لحاظ زیرساخت در بسیاری از شهرستان‌ها با مشکلاتی روبه رو هستیم.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار