اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت‌: برای راه‌اندازی بخش NICU بیمارستان معرفی ماهشهر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
فرهاد ابول نژادیان دوشنبه اظهار داشت: قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز با حضور در بیمارستان های حاجیه نرگس معرفی و صنایع پتروشیمی شهرستان ماهشهر، نحوه خدمات رسانی به بیماران بخش بیماریهای حاد تنفسی، اورژانس و ICU را مورد بررسی قرار داد.

 وی افزود: در این بازدید که حبیب ملک پور سرپرست مدیریت نظارت و اعتبار بخشی در امور درمان وزارت بهداشت نیز حضور داشت ضمن بررسی موارد بیمارستانی از بیماران مبتلا به بیمارهای حاد تنفسی ناشی از کرونا ویروس عیادت و در خصوص نحوه رسیدگی کادر درمان با آنان گفتگو شد.

ابول نژادیان گفت‌: اختصاص هشت دستگاه ونتیلاتور از سوی وزارت بهداشت به بیمارستان حاجیه معرفی و همچنین راه اندازی سریع دستگاه ها و تجهیزات بیمارستانی شامل سی تی اسکن، سونوگرافی و دستگاه لاپاراسکوپی از دستاوردهای مهم بازدید جان بابایی از شهرستان ماهشهر بشمار می رود.

خوزستان دربحث شیوع بیماری کرونا از یک ماه پیش در وضعیت قرمز قرار گرفته است و در روزهای اخیر تعداد مبتلایان این استان به نحو چشمگیری افزایش یافته است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار