اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
شوشان / حسین عبدالعزیزی:

این روزها علاوه بر بیماری منحوس کرونا که امان همه را بریده و تقریبا در استان خوزستان از کنترل خارج شده است، گرانی افسارگسیخته هم مردم را به شدت آزار می‌دهد! 
به راستی عاملان وضع موجود چه کسانی هستند؟

بر همگان واضح و مبرهن است که علی‌رغم اذعان متولیان امر بر مهار تورم و گرانی اما متاسفانه از ابتدای امسال گرانی تمامی اجناس از قبیل کالاهای اساسی  100 درصد افزایش قیمت داشته اند و هر چقدر از ماه‌های سال سپری شده شتاب آن هم بیشتر شده است به گونه ای که می توان به جرائت اذعان کنیم وضع گرانی‌ها با ایجاد فشار بیشتر به مردم، روز به روز بغرنج‌تر شده است!

از سویی دیگر قیمت اقلام خوراکی همچون انواع میوه‌ها، مرغ، گوشت و غیره با یک شیب تند افزایش یافته و با ثبت رکوردهای نامعقولی، دسترسی بسیاری از اقشار جامعه را به خود از بین برده است!

در تیرماه جاری قیمت اجناسی از قبیل مرغ( کیلویی 20 هزار تومان) و گوشت( کیلوی 120 هزار تومان) طی هفته‌های اخیر هم سرسام آور افزایش یافته است و سازمان صمت هم فقط نظاره گر این ماجراست! 

البته معلوم نیست برنامه‌ریزان اقتصادی کشور چگونه فعالیت می‌کنند که وعده‌هایشان نه تنها محقق نمی‌شود بلکه بلعکس هم می‌شود! 

به نظر می‌رسد مسئولان اقتصادی کشور هنوز نمی‌دانند مشکل گرانی‌ها کجاست و در تشخیص راهکارها سردرگم هستند!

بر همین اساس است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه اخیر خود در زمینه گام دوم انقلاب بر روی توجه به توانمندی داخلی تاکید کردند و اشاره داشتند که کلید حل مشکلات کشور در داخل کشور است، نه در خارج. 

در همین زمینه می‌توان اذعان کرد؛ پیام رهبری حاکی از این است که حتی مشکلات کنونی کشور هم با اتکا به تدبیر و توانایی داخلی قابل حل است و نباید به خاطر مشکلات موجود، آدرس غلط به مردم بدهیم و این را القا کنیم که مشکلات کشور با کمک خارجی‌ها حل می‌شود!

پس می طلبد مسئولان قوای سه گانه با انسجام ملی و وحدت رویه در پی حل مشکلات مردم برآیند و توپ را در زمین همدیگر نندازند و به بیانات رهبری از قبیل عملی کردن شعار سال «جهش تولید» جامه عمل بپوشانند و ضمن حمایت از تولید ملی تورم و گرانی را در کشور سایه انداخته است مهار کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار