اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
۴۰ پروژه برق رسانی شرکت برق منطقه ای خوزستان با ارزش سرمایه گذاری سه هزار و 110 میلیارد ریال با حضور وزیر نیرو در مرکز پایش صنعت برق از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
وزیر نیرو در این ارتباط ویدئو کنفرانسی گفت: در هفته دهم از پویش "هر هفته الف، ب، ایران" در سال 99 پروژه های متنوعی در بخش ساخت و ساز برای امروز آماده افتتاح و عرضه به مردم آماده کرده ایم.

رضا اردکانیان افزود: صمیمانه از مهندس دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان خوزستان و همکاران وی در این استان پهناور و زرخیر تشکر می کنم و قدردان پشتیبانی ها و حمایت های مدیریت عالی استان، استاندار محترم و همکارانش هستیم.

وی تصریح کرد: در این لحظه افتتاح 40 پروژه فوق توزیع در خوزستان با اعتبار 311 میلیارد تومان شامل حدود 186 کیلومتر خطوط ایجاد شده، تعویض بیش از 123 کیلومترهادی معمولی به پرظرفیت و همچنین ایجاد 96 کیلومتر فیبر نوری را آغاز می کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز در گزارشی از پروژه هایی که امروز افتتاح شدند؛ بیان کرد: : 40 پروژه برق منطقه‌ای خوزستان با اعتبار سه هزار و 110 میلیارد ریال در 12 شهر استان شامل، 13 پروژه افزایش ظرفیت به میزان 419 مگاولت آمپر به شبکه پست های فشار قوی، پنج پروژه در بخش بانک خازنی به میزان 38.5 مگاوار، 12 پروژه افزایش طول شبکه به ظرفیت 186 کیلومتر مدار، 9 پروژه هادی پرظرفیت به طول 123.5 کیلومتر و افزایش فیبر نوری به میزان 96 کیلومترهستند.

محمود دشت بزرگ ادامه داد: اجرای این پروژه‌ها حاصل خودباوری و استفاده از دانش بومی  نیروهای صنعت برق کشور است که باعث افزایش قابلیت اطمینان در شبکه، ارتقای 20 درصدی شاخص عملکرد صحیح سیستم های حفاظتی برق خوزستان، رساندن رویت پذیری تاسیسات شبکه و دیسپاچینگ ملی به 99 درصد شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته میزان حوادث حوزه برق منطقه‌ ای خوزستان حدود 16 درصد نسبت به سال 97 کاهش یافت، اضافه کرد: کمک به تحقق جهش تولید در بخش صنعت و سایر بخش ها، کاهش حوادث و خاموشی‌ها و همچنین متعادل سازی بارگیری تجهیزات  از دیگر اهداف افتتاح این پروژه‌ها است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه خوزستان با بیان اینکه در تلاش هستیم تجهیزات فرسوده صنعت برق را تعویض کنیم، تصریح کرد: حدود 30 درصد از شبکه  و 26 درصد پست‌های برق استان خوزستان عمر بالای 30 سال دارند که این مساله به دلیل پیشرو بودن صنعت برق خوزستان در اجرای تاسیسات زیربنایی در سطح صنعت برق کشور است.

دشت بزرگ تاکید کرد: اجرای پویش "هر هفته الف، ب، ایران" باعث مخابره سیگنال‌های مثبت به صورت مستمر در جامعه می‌شود و شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز امروز 40 پروژه را در قالب این پویش افتتاح می کند.

وی گفت: در 16 روز سپری شده از تابستان شاهد رضایتمندی در جامعه مشترکان و ذی نفعان برق منطقه ای خوزستان هستیم و مجموعه مدیران صنعت برق با اراده کامل مشغول راهبری و مدیریت شبکه تا انتهای تابستان برای پاسخگویی به بار هستند و حاصل این رضایتمندی کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی و اعلام رضایت و خرسندی مقام معظم رهبری از مجموعه اقدامات وزارت نیرو و صنعت برق بوده‌است.

این آیین افتتاح و بهره برداری بطور هم زمان در استان های خوزستان، خراسان شمالی و مازندران از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار