اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا مبتلا شده‌است.
امید صبری‌پور چهارشنبه اظهار داشت: نتیجه آزمایش کرونای نماینده مردم شادگان مثبت اعلام شد و وی برای سپری کردن دوران بیماری در منزل بستری هستند.

وی تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان و مقابله با شیوع گسترده کرونا، برپایی تمامی مراسم‌ها و تجمع‌های مذهبی، فرهنگی و خانوادگی تا اطلاع بعدی در این شهرستان ممنوع است و شهروندان با توجه به افزایش موارد ابتلا به کرونا در سطح شهر شادگان برای پیشگیری از این ویروس و حفظ سلامتی خود نکات بهداشتی را رعایت کنند.

ناصری‌نژاد از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس می باشد.

علیرضا ورناصری نماینده حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی نیز به کرونا مبتلا شده است.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

خوزستان هفتمین هفته خود را در وضعیت قرمز کرونا سپری می‌کند و در حال حاضر استان خوزستان جزو مناطق خیلی پرخطر کرونا به شمار می‌رود.

شهرهای دزفول، آبادان، رامهرمز، شوش، شوشتر، کارون، امیدیه، اندیمشک، ماهشهر، مسجدسلیمان، هندیجان و گتوند در وضعیت قرمز، شهرهای اهواز، بهبهان، حمیدیه و خرمشهر در وضعیت نارنجی و شهرهای آغاجاری، اندیکا، ایذه، باغملک، باوی، دشت آزادگان، رامشیر، شادگان، لالی، هفتکل و هویزه در وضعیت زرد قرار دارند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار