اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فعالیت ۷۱ پایگاه تخصصی سنجش سلامت نوآموزان پایه اول ابتدایی در سراسر استان از امروز ۲۱تیرماه آغاز شد.
کوروش مودت شنبه در مراسم نمادین افتتاح یک مرکز سنجش سلامت در اهواز بیان کرد: فعالیت این پایگاه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می شود.

وی بیان کرد: تمام تمهیدات برای جلوگیری از شیوع این بیماری در پایگاه‌های سنجش در نظر گرفته شده و تمامی عوامل اجرایی این پایگاه‌ها، نوآموزان و خانواده‌ها ملزم به رعایت اصول بهداشت فردی و استفاده از ماسک و دستکش هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: فرآیند نوبت‌گیری غیرحضوری در پایگاه‌ها از پنجم تیرماه آغاز شده است و براساس برنامه ریزیها برای پیشگیری از حضور همزمان چند نفر یا ایجاد تجمع ، هر پایگاه روزانه تنها ۲۰ نوآموز را پذیرش می کند که آزمونهای هر نوآموز هم در ساعت از پیش تعیین شده برای آن نوآموزخاص، انجام می شوند. 

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان نیز درادامه این مراسم بیان کرد: از مهر امسال سنجش سلامت نوآموزان دوره پیش دبستانی شروع می‌شود؛ در مرداد و شهریور سنجش نوآموزان پیش دبستانی انجام نمی‌شود و در مهر و آبان نوآموزان پیش دبستانی سنجش سلامت خواهند شد.

علی ممبینی گفت: از خانواده‌ها تقاضا داریم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای سنجش سلامت فرزندان خود به مراکز اعلام شده مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مردم این اطمینان را داشته باشند که آموزش و پرورش در انجام این طرح بهداشت لازم را رعایت می‌کند تا مشکلی برای خانوادهها و نوآموزان ایجاد نشود.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار