شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: سارقان مسلح مامورنما که روز جمعه اقدام به سرقت از یک منزل مسکونی در خرمشهر کرده بودند در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ همت علی ترکارانی روز شنبه با بیان این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل با پوشش لباس نظامی و به تبع آن انتشار کلیپ مربوطه در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی در کمترین زمان ممکن ۲ سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضای طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ ترکارانی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دست لباس نظامی ناجا، بسیج و اداره برق، یک قبضه سلاح کلت کمری صوتی، اسپری، شوکر، دستبند ،ست کمری پلیسی، اوراق شناسایی مربوط به ناجا و بسیج کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: متهمان در بازجویی های پلیس به سه فقره سرقت با سلاح قلابی تحت عنوان پلیس، بسیج و اداره برق اعتراف کردند.

وی بیان کرد : مالباختگان در مواجهه حضوری ، سارقان را به صراحت شناسایی کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ ترکارانی ضمن تقدیر از مشارکت اجتماعی در برقراری امنیت گفت: از شهروندان انتظار می رود هرگونه موارد مشکوک را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

به گزارش ایرنا انتشار فیلمی از محل سرقت این سارقان مسلح در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است.

در این فیلم گفته شده سارقان در حالیکه لباس نظامی به تن داشته اند از منزل محل زندگی ایتام اقدام به سرقت کرده اند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار