اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در بیانیه‌ای در مورد حوادث اخیر در شهرستان بهبهان تاکید کرد که دشمنان داخلی و خارجی بدانند این عهدنامه ناگسستنی و خواب و خیال آنان آشفته و تعبیر ناشدنی است.

محمد طلا مظلومی، نماینده مردم بهبهان و آغاجاری و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پی حوادث اخیر در شهرستان بهبهان در بیانیه‌ای تاکید کرد که خواب و خیال دشمنان داخلی و خارجی آشفته و تعبیرناشدنی است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فتنه ها را باید با روشنگری خاموش کرد، هر جا روشنگری باشد فتنه انگیز دستش کوتاه می شود؛ مقام معظم رهبری ( دامت ظله العالی )

باسلام خدمت مردم شریف ، ولایت مدار و شهید پرور بهبهان

بی شک ما میراث دار آرمانهای بلند انقلاب اسلامی طی 40 ساله گذشته بوده و هستیم و میثاق ما با امام ( ره )، مقام معظم رهبری و شهیدان والامقام ابدی خواهد بود.

دشمنان داخلی و خارجی بدانند که این عهد نامه ناگسستنی است و خواب و خیال آنان آشفته و تعبیر ناشدنی است.

طی چند روز گذشته حوادثی ناگوار توسط عده‌ای قلیل از افراد فریب خورده، شهرستان بهبهان سرخط خبرهای بوق های تبلیغاتی دشمنان در داخل و خارج بخصوص در فضای مجازی قرار گرفت و دلسوزان نظام را عمیقاَ متاثر کرد.

بهبهان با بصیرت هرچند برای تحقق مطالبات اقتصادی و معیشتی خود خواستار توجه جدی دولتمردان هستند اما راه اعلام انتقاد و گلایه خود از شرایط اقتصادی و معیشتی را آشوبگری و نا امنی در خیابان نمی دانند و لذا به هیچ وجه اجازه نمی دهند اینان به جای مردم بهبهان مظلوم اما مقتدر تصمیم گیری کند.

حقیقتاَ، حرکت‌های تخریبی و آشوبگری عده‌ای فریب خورده در سطح شهر و دادن شعارهای هنجار شکن  موجب نگرانی قاطبه مردم و دوستداران امنیت و اقتدار بهبهان شد.

اینجانب بعنوان نماینده مردم بصیر و ولایت مدار بهبهان در مجلس شورای اسلامی، 9 دی گونه تنفر و انزجار خویش را از این حرکت‌های امنیت‌سوز که طعم تلخ آن را در حوادث آبان ماه سال گذشته همگان احساس کردند ابراز داشته و مصرانه از مراجع انتظامی و امنیتی شهرستان  می‌خواهم که با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و تمهیدات خاص اجازه بروز و ظهور این قبیل وقایع را ندهند چرا که امنیت روحی و آسایش مردم اصلی خدشه ناپذیر است.

در ادامه ذکر چند نکته را ضروری می دانم.

1- با توجه به شرایط خاص کشور ( تلاش همه جانبه دشمنان به منظور فتنه انگیزی و جدا کردن مردم از نظام، خصوصاَ  از طریق فضای مجازی و نیز تلاش تفاله های گروهک نفاق به منظور موج سواری در این قبیل حوادث ) و تمرکز ویژه متولیان امر بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا ، مردم حوزه انتخابیه ام را به هوشیاری، آرامش، وحدت و هم افزایی و نیز مراعات کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد کرونا دعوت می نمایم  به حول و قوه الهی از این شرایط با سربلندی عبور خواهیم کرد.

2- فریب خوردگان حادثه چند شب گذشته را به عبرت گیری از حادثه آبان ماه سال گذشته دعوت نموده و آنان را به پیوستن به صفوف مردم در جهت پیشرفت و آبادانی شهر توصیه می نمایم .

3- از تمامی مسئولین (استاندار محترم ، امام جمعه محترم ، فرماندار محترم و رئیس و اعضای شورای تامین استان و شهرستان ، سیستم قضایی و نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی(سپاه – بسیج – ناجا واداره اطلاعات شهرستان ) وشورای شهر و شهرداری و سایرادارات شهرستان ) که با حمایت و اقتدار ستودنی نظم و امنیت را درشهرستان برقرار نموده اند ،کمال تقدیر و تشکر می نمایم .

از مسئولان محترم قضایی ، امنیتی و انتظامی شهرستان خاضعانه تقاضامندم، ضمن تسریع در رسیدگی به پرونده متهمین دستگیر شده و عوامل اصلی این فتنه انگیزی و ملحوظ کردن رأفت اسلامی برای فریب خوردگان این حادثه تأسف بار،مساعدت های قانونی و مقتضی را مد نظر قرار دهند. ضمناَ درصورت اثبات بیگناهی برخی از دستگیر شدگان سریعاَ نسبت به آزادی آنان اقدام لازم بعمل آید.

4- استاندار محترم و فرماندار محترم را به حل مشکلات عدیده مردم در ابعاد اقتصادی و معیشتی خصوصاَ موضوع اشتغال جوانان توصیه می نمایم.

5- با روحیه انقلابی و جهادی قطعاَ مشکلات پیش رو قابل حل خواهد بود و این حقیربه عنوان نماینده و خادم مردم انقلابی و همیشه در صحنه بهبهان از همه ظرفیت های حوزه تقنینی برای اعتلای و پیشرفت حوزه انتخابیه ام استفاده خواهم کرد.

6- از حضور حماسی و پرشور مردم ولایت مدار و بصیر شهرستان بهبهان بخصوص خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در تجمع مردمی مطالبه گری تشکر و سپاس ویژه خود را ابراز نموده و امید است به لطف خداوند متعال بزودی شاهد رفع مشکلات کشور عزیزمان باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار