اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
استاندار تهران با اشاره به استمرار دورکاری کارمندان تا چهارشنبه هفته آینده از تمدید محدودیت‌های کرونایی تا یک هفته دیگر در استان تهران خبر داد.
انوشیروان محسنی بندپی در مورد وضعیت محدودیت‌های کرونایی در استان تهران اظهار کرد: با توجه به روند مراجعه به درمانگاه‌های تابعه بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ و ۲۴ ساعته ارائه خدمات در استان تهران و میزان بستری روزانه، محدودیت‌های کرونایی از شنبه به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی ادامه داد: محدودیت‌ها شامل محدودیت‌های هفته گذشته از جمله ممنوعیت فعالیت استخرهای سرپوشیده، تالارهای پذیرایی برای مراسم عروسی، برگزاری مراسم عزا، همایش‌ها و ورزش‌های پرخطر و عدم برگزاری نماز جمعه در تهران از ۴ مرداد تا یک هفته است.

استاندار تهران تاکید کرد: نظارت‌ها نیز به صورت جدی توسط ناظرین سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی در دستور کار قرار دارد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، محسنی بندپی در مورد دورکاری کارمندان گفت: ابلاغیه مربوط به دورکاری کارمندان از ۲۹ تیرماه به مدت ۱۰ روز بوده بدین معنا که تا چهارشنبه ادامه دارد و قبل از اتمام این موعد در مورد ادامه وضعیت اتخاذ تصمیم می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار