اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:
حسن کریمی: در شرایط ویژه‌ای که شاهد شیوع ویروس کرونا و گرمای بیش از حد هوا هستیم، مدیریت مصرف برق و رعایت الگوی مصرف می‌تواند پایداری برق را به ویژه در ساعت‌های پیک مصرف به دنبال داشته باشد.
حسن کریمی اظهار کرد: با افزایش دمای هوا در شهر اهواز، میزان بار مصرفی نیز افزایش پیدا می‌کند و در صورت عدم رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان، ممکن است شاهد خاموشی‌هایی روی شبکه به دلیل بروز حوادث و آسیب به تجهیزات باشیم.

وی افزود: شهروندان باید در مصرف برق رعایت الگوی مصرف را در دستور کار خود قرار دهند و تا جایی که ممکن است در مصرف برق صرفه‌جویی کنند زیرا در غیر این صورت ممکن است شاهد خاموشی در اهواز باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: اگر شهروندان اهوازی از استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعت‌های پیک در فاصله ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ خودداری کنند، می‌توانند به کاهش مصرف برق در اهواز کمک و زمینه را برای استمرار خدمات‌رسانی فراهم کنند.

کریمی بیان کرد: در شرایط ویژه‌ای که شاهد شیوع ویروس کرونا و گرمای بیش از حد هوا هستیم، مدیریت مصرف برق و رعایت الگوی مصرف می‌تواند پایداری برق را به ویژه در ساعت‌های پیک مصرف به دنبال داشته باشد زیرا برق مثل اکسیژن برای مردم اهواز مهم است.

وی خاطرنشان‌کرد: رعایت این نکات از سوی شهروندان اهوازی می‌تواند به کاهش خطرات احتمالی در حوزه برق، کاهش خاموشی‌ها و همچنین کاهش مصرف برق در شهر اهواز کمک کند و موجب پایداری برق شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار