اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان از صدور مجوز تاسیس آکادمی این دو رشته در استان از سوی فدراسیون خبر داد.
ابراهیم جوانمردی اظهارکرد: پس از درخواست تعدادی از هیات های استانی از جمله خوزستان مبنی بر راه اندازی و تاسیس آکادمی ها در استان ها، در نهایت نیز آقای ناظمی، سرپرست فدراسیون با انجام این مهم موافقت کرد و از این به بعد هیات خوزستان در زمینه آموزش سهم بیشتری خواهد داشت.

وی بیان کرد: بحث تاسیس آکادمی مدتی پیش در جلسه هیات رییسه فدراسیون که خود من نیز حضور داشتم، مطرح شد. در آن جلسه به تبادل نظر در راستای امر آموزش و تاسیس آکادمی در استان ها پرداخته شد زیرا معتقد هستیم که آموزش نقش مهم و کلیدی در هر تشکیلاتی دارد و در فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری نیز آموزش می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: تاسیس آکادمی ها می تواند به عنوان مراکز پژوهش، تحقیق و آموزش محسوب شوند و همچنین می تواند برند خوبی برای فدراسیون و هیات های استانی باشد.

وی عنوان کرد: یکی از خروجی های این آکادمی ها این است که هیات ها می توانند به برگزاری کلاس های تخصصی و علمی بپردازند، ضمن این که این آکادمی ها می توانند محلی برای کشف استعدادها و ارتقای سطح کیفی رشته های اتومبیلرانی و موتورسواری باشند.

جوانمردی بیان کرد: همه باید به هم کمک کنیم و مطالبه گر باشیم تا بتوانیم در جهت رشد و توسعه این ورزش گام های موثری برداریم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار