اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
استاندار خوزستان‌ بر لزوم حفظ و ارتقای جایگاه خوزستان در صنعت فولاد کشور تاکید کرد.
غلامرضا شریعتی پس ‌از افتتاح فاز دوم مجتمع فولاد روهینا دزفول که با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فاز دوم فولاد روهینا دزفول شامل کارخانه ذوب، ریخته‌گری و نورد گرم میلگرد است که از آهن اسفنجی و آهن قراضه، شمش تولید می‌کند.

وی افزود: تکنولوژی به کار رفته در فولاد روهینا دزفول یک تکنولوژی مدرن است که در خاورمیانه وجود ندارد و توسط یک شرکت بسیار معروف ایتالیایی اجرایی شده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: این کارخانه به دلیل ذخیره مطلوب انرژی در تولیدات خود، صنعت سبز محسوب می‌شود و با بهره‌برداری از این کارخانه یک تکنولوژی به تکنولوژی کارخانه‌های فولاد کشور افزوده شد.

شریعتی بیان کرد: امیدواریم سرمایه‌گذار فولاد روهینا، فاز سوم این طرح را نیز آغاز کند تا علاوه بر ایجاد اشتغال، زمینه‌ساز رشد تولید و ارتقای ظرفیت تولید فولاد در خوزستان باشد.

وی گفت: هر سرمایه‌گذاری که در استان خوزستان تولید و اشتغال ایجاد کند، ما مثل کارمند در کنار او هستیم و تمام قد از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه خوزستان باید جایگاه خود را در صنعت فولاد کشور حفظ کند و ارتقا ببخشد، افزود: طرح‌های فولادی مختلفی در سراسر استان خوزستان در دست احداث هستند که تعدادی از این طرح‌ها امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار