اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
بر اساس اعلام روابط عمومی شبکه بهداشت بندرماهشهر، وضعیت قرمز در این شهرستان به پایان رسید.
 روابط‌ عمومی شبکه بهداشت شهرستان بندر ماهشهر: بعد از گذشت 2 ماه از پیک ویروس‌کرونا و پر شدن‌حداکثری‌تخت‌های بیمارستانی از مبتلایان، شهرستان بندر ماهشهر، امروز از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت هشدار قرار گرفت.

 حمایت و همکاری

بدون شک این مهم با همکاری و همراهی اقشار مختلف مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی، مرکز بهداشت، و ازخودگذشتگی همه عوامل بیمارستان‌ها به‌ویژه پزشکان و پرستارانی که در شرایطی بسیار سخت و طاقت‌فرسا، ماه ها بدون استراحت در کنار بیماران بودند، نیروهای جهادی، مسئولان شهرستان، حمایت مدیران صنایع و همچنین مراکز ارائه خدمات سلامت بخش خصوصی، به دست آمده است.

 نیازمندی ها

ادامه این راه مستلزم، حمایت مضاعف مدیران صنایع، مسئولان ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی، جهت پشتیبانی، تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان ها و همچنین تأمین منابع انسانی (پزشک، پرستار) همچون گذشته است، چرا که جهت مقابله با این ویروس در پیک بعدی نیاز است که با امکانات بیشتر و ارتقاء تخت های بخش ICU مجهزتر و با آمادگی بیشتری عمل کنیم.

 توجه و همراهی

بنا به شواهدی که از سایر مناطق کشور، دریافت شده است متأسفانه تعدادی از استان‌ها در وضعیت قرمز هستند و اگر این همراهی مردمی و هماهنگی مدیریتی تداوم نداشته باشد، مجدداً به وضعیت قرمز و بحرانی بازگشت خواهیم داشت.

حمایت و قدردانی از کادر درمان و پزشکی

به جهت حمایت و قدردانی از کادر درمان و پزشکی، تنها با رعایت بهداشت و استفاده از ماسک، فرصتی فراهم کنیم هرچند کوتاه، که مدتی در کنار خانواده خود در آرامش باشند تا در صورت شیوع مجدد ویروس کرونا، از شرایط بهتر و آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی به بیماران، برخوردار باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار