اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
نایب‌رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با بیان این‌که با توجه به پروتکل‌ها هنوز اجازه برگزاری لیگ برتر کشتی به ما داده نشده است، گفت:‌ از وزارت بهداشت و شخص وزیر درخواست داریم که موضوع برگزاری مسابقات کشتی را حل کند زیرا درآمد کشتی‌گیران از طریق برگزاری لیگ است.
محمدجواد یزدانی‌نیا در حاشیه عقد قرارداد اعضای سه تیم خوزستانی برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور که شامگاه گذشته (یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به این‌که استان خوزستان مهد کشتی فرنگی ایران است، تیم‌های خوبی از این استان در لیگ برتر حضور پیدا کرده‌اند و ان‌شاءالله شاهد رقابت‌های خوبی در فصل جدید لیگ برتر کشور خواهیم بود. جا دارد از حامیان مالی تشکر کنم و امیدوارم مسئولان هم قدردان این حامیان باشند.

وی در ادامه نیز گفت: از وزارت بهداشت و شخص وزیر درخواست داریم که موضوع برگزاری مسابقات کشتی را حل کند زیرا درآمد کشتی‌گیران از طریق برگزاری لیگ است اما با توجه به پروتکل‌ها هنوز اجازه برگزاری لیگ را به فدراسیون کشتی نداده‌اند و به نظر من می‌توانند با یکسری تدابیر، لیگ را برگزار کنند تا کشتی از این وضعیت خارج شود زیرا هم کشتی‌گیران و هم مربیان و همچنین فدراسیون از این قضیه در حال ضربه‌خوردن هستند.

نایب‌رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با بیان این‌که امیدوارم هر چه سریع‌تر لیگ برتر آغاز شود، عنوان کرد: چراغ سبزی برای برگزاری لیگ روشن شده است و آقای دبیر، رئیس فدراسیون نیز مصرانه پیگیر برگزاری لیگ است و مطمئنم اگر بحث کرونا حل شود، لیگ نیز به خوبی برگزار می‌شود.

وی درباره وضعیت تیم‌های خوزستانی، عنوان کرد: تقریبا ۶۰ درصد کشتی فرنگی کشور از خوزستان است و اکنون نیز تیم‌های خوبی از این استان در لیگ برتر شرکت کرده‌اند و رقابت سختی در لیگ وجود خواهد داشت. امیدوارم شاهد باشیم که یک تیم شهرستانی بتواند بالا بیاید و حتی قهرمان شود که این نیز برای کشتی کشور بهتر است. به هر حال هر چه شهرستان‌ها تقویت شوند، کشتی ایران هم تقویت خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار