اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: کمک‌رسانی در گام دوم رزمایش مؤمنانه فقط در بسته‌های غذایی منحصر نمی شود بلکه برای تأمین نیازمندی‌های آنها در صحنه هستیم.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد ظهر امروز در خصوص آغاز گام دوم رزمایش مؤمنانه در خوزستان، اظهار کرد: دهه ولایت، عید سعید قربان و بزرگ‌ترین عید از اعیاد اسلامی و عید سعید غدیر خم سالروز انتصاب امیرالمؤمنین (ع) به عنوان خلیفه بلافصل و بالحق پیامبر اکرم (ص) را تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم که خداوند متعال توفیق تبعیت از فرامین حضرتش را به ما کرامت بفرماید.

وی افزود: استان خوزستان جزو پیشتازان در هشت سال دفاع مقدس است که نیاز بود مردم ولایتمدار در صحنه باشند و در میادین گوناگون خوب درخشیدند و به گونه‌ای که امام راحل فرمودند «خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد».

موسوی فرد در ادامه خبر داد: در زمینه کمک‌های مؤمنانه در مرحله اول که مقام معظم رهبری در نیمه شعبان که فرمان صادر کردند تا مردم و دستگاه‌های مختلف برای کمک به نیازمندان به صحنه بیایند، با توجه اینکه بخش قابل‌توجهی از مردم در ایام شیوع بیماری آسیب دیدند باید به شکلی با توجه به اینکه دستور دین است در کنار نیازمندان باشیم که در مقطع اول این اتفاق رخ داد و در نوبت دوم که حضرت آقا دو روز قبل فرمان صادر کردند باز خوزستان به میدان آمده است.

وی بیان کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی متشکل از دستگاه‌های گوناگون مثل مقطع اول برای کمک‌رسانی به میدان آمد و در سطح گسترده‌ای آماده کمک‌رسانی هستیم و کمک هم فقط در بسته‌های غذایی منحصر نمی‌شود بلکه همان‌طور که در نوبت اول نیازمندان را شناسایی کردیم برای تأمین نیازمندی‌های آنها در صحنه هستیم و در صورت نیاز به سیستم سرمایشی و یا کمک‌هزینه اجاره‌بها همکاری می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در پایان گفت: این کمک‌ها ادامه دارد و تا زمان شیوع بیماری در کنار مردم خواهیم بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار