شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
سه زمین خوار شیاد به صورت عدوانی و غیر مجاز با تصرف مساحت قابل توجهی از اراضی دولتی و وقفی،چندین نقطه از اراضی مذکور را به مالکیت خویش درآورده و...

شوشان: سه نفر زمین خوار که به صورت غیر مجاز اقدام به تصرف دو قطعه بزرگ از اراضی وقفی و دولتی به ارزش 25 میلیارد در شهرستان آبادان خوزستان می کردند، دستگیر شدند.

به گزارش پلیس ، فرمانده انتظامی استان خوزستان در تشریح این خبر بیان داشت:در پی کسب خبری مبنی بر تصرف دو قطعه زمین از اراضی دولتی و وقفی توسط سه نفر زمین خوار در شهرستان،پیگیری موضوع و دستگیری عاملان در دستور کارماموران پلیس آبادان قرار گرفت.

سردار اسحاقی تصریح کرد:در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد،این سه زمین خوار شیاد به صورت عدوانی و غیر مجاز با تصرف مساحت قابل توجهی از اراضی دولتی و وقفی،چندین نقطه از اراضی مذکور را به مالکیت خویش درآورده و اقدام به کشاورزی و ساخت و سازهای غیرقانونی می کنند.

وی افزود:با تشکیل پرونده مقدماتی و هماهنگی با مقام قضایی،اراضی مذکور به صورت تخصصی توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت و پس از تطبیق با مدارک موجود در اداره ثبت اسناد آبادان، مشخص شد مساحت قریب 6 هزار متر از اراضی مورد استفاده متهمان در منطقه جمشید آباد و سواحل رودخانه بهمنشیر که به کاشت محصولات کشاورزی و ساخت و ساز منازل ویلایی اختصاص داده شده،جزو اراضی دولتی و وقفی می باشد.

سردار اسحاقی با اعلام دستگیری هر سه زمین خوار توسط ماموران پلیس آبادان،بیان داشت:ارزش اراضی تصاحب شده توسط متهمین بیش از 25 میلیارد ریال برآورد شده است که در همین رابطه هر سه متهم با دستور مقام قضایی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار