اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
دکتر ابول نژادیان: در مجموع برای ۱۴ پروژه اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اهواز ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرهاد ابول نژادیان ظهر امروز در آئین افتتاح ۱۴ پروژه اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اهواز هم‌زمان با سراسر کشور به‌صورت ویدئو کنفرانس، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در آستانه عید غدیر تعداد پروژه‌های مربوط به اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت را افتتاح می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۵ پروژه کشوری که امروز افتتاح می‌شود مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز است، افزود: سازمان اداری - عملیاتی فوریت‌های پزشکی به وسعت سه هزار و۶۰۰ مترمربع، سوله بحران دانشگاه‌، سوله تعمیرات مرکزی اورژانس و سوله تربیت‌بدنی به وسعت دو هزار و ۲۰۰ مترمربع با اعتبار پنج میلیارد تومان از جمله این پروژه‌هاست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در ادامه گفت: افتتاح هفت پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای هر کدام به وسعت ۷۰ مترمربع و افزایش بالگردهای اورژانس هوایی دانشگاه نیز از دیگر پروژه‌های افتتاح شده امروز است.

وی خبر داد: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز طراحی کابین عقب آمبولانس و همچنین طراحی و رونمایی از تمبر اختصاصی مدافعان سلامت در جبهه مبارزه با کرونا از دیگر اقدامات انجام شده است که به صورت کلی با دیگر پروژه‌های افتتاح شده ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آنها هزینه شد.

ابول نژادیان تصریح کرد: امروز دانشگاه علوم پزشکی اهواز با افتتاح چند پایگاه اورژانس جدید تعداد پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای و شهری را به ۱۰۷ پایگاه افزایش داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در پایان گفت: طی هفت تا ۱۰ روز اخیر خوزستان از وضعیت قرمز بیماری کرونا خارج شده و تلاشگران عرصه سلامت در حوزه فوریت‌های پزشکی پنج هزار و ۱۹۰ بیمار مبتلا به کرونا را جابه‌جا کرده‌اند.

۱۴ پروژه اورژانس پیش بیمارستانی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز هم‌زمان با سایر استان‌ها از طریق ویدئو کنفرانس در ارتباط زنده با سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور و با حضور حجه الاسلام سید محسن شفیعی نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان و محمد امین زرگر رئیس مرکز مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی خوزستان افتتاح شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار