شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۲
شوشان: محمدرضا مروارید دقایقی قبل به عنوان استاندار جدید ایلام معرفی شد.

محمدرضا مروارید در گفت و گو با تسنیم در ایلام اظهار کرد: با معرفی از سوی دولت بنده به عنوان استاندار جدید استان ایلام معرفی شدم. وی افزود: استاندار نماینده عالی دولت در یک استان است و باید گفتمان خاص خود را داشته باشد و در هیچ زمینه ای کوتاهی و کمبود نداشته باشد.

مروارید تصریح کرد: آشنایی با محیط و استان و همچنین سابقه کاری مرتبط با حوزه استانداری می تواند در روند انجام دادن کارهای یک مدیر عالی و استاندار توانا بسیار مهم باشد. استاندار جدید ایلام گفت: استانداری ابعاد بسیار مختلف و پیچیده ای دارد که باید با جدیت و تلاش در راستای حل مشکلات جسور و مقتدر عمل کرد.

مروارید اظهار کرد: در ایلام مهمترین موضوعی که می توان برروی آن کلیک کرد، بحث توسعه است که باید با جدیت آن را دنبال کرد. استاندار معرفی شده استان ایلام افزود: رسیدگی به مسائل اقتصادی در ایلام از اهمیت بالایی برخوردار است. وی تصریح کرد: ایلام نیازمند توجه بیشتری در زمینه بازاچه های مرزی در مرز مهران است. محمدرضا مروارید متولد ۱۳۳۶ از ایلام است.

وی دارای مدرک کارشناسی کشاورزی از دانشگاه همدان است و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدریت دولتی از دانشگاه مرکز مدیریت دولتی تهران اخذ کرد. مروارید هفت سال در سمت معاونت برنامه ریزی استانداری کرمانشاه خدمت کرد. وی همچنین هفت سال به عنوان مدیرکل کشاورزی و منابع طبیعی استان ایلام در این سازمان مشغول به کار بود. مروارید در کارنامه سابقه کاری اش پنج سال نیز عضو شورای مرکزی بوده است.

همچنین در جلسه عصر امروز (یکشنبه) هیأت دولت که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، با پیشنهاد وزارت کشور و موافقت هیأت وزیران حسن صادقلو به عنوان هفتیمن استاندار گلستان انتخاب شد.

صادقلو از نمایندگان ادوار مجلس از حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان بوده و علاوه بر تدریس در دانشگاه، معاونت وزارت آموزش و پرورش را نیز در کارنامه خود دارد. همچنین پیشتر چهار نماینده مجلس شورای اسلامی از مجمع ۷ نفره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با آیت الله نورمفیدی در ارتباط با معرفی صادقلو به تهران توافق کرده بودند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار