اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد داوطلبان کنکور سراسری در حوزه آموزش و پروش خوزستان آزمون می‌دهند، گفت: به داوطلبان توصیه می‌شود از آوردن وسایل اضافی مانند تلفن همراه و کیف‌دستی خودداری کنند.
کوروش مودت اظهار کرد: کنکور سراسری سال ۹۹ از روز ۲۹ مرداد در نوبت‌های صبح آغاز و تا یکم شهریور ادامه دارد. در استان خوزستان، کنکور سراسریِ حدود ۱۳ هزار داوطلب در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برگزار می‌شود و کنکور ۵۱ هزار و ۳۴۱ نفر در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کنکور سراسری در نواحی اهواز و ۲۲ شهرستان استان برگزار می‌شود، افزود: بیش از ۸۰ درصد داوطلبان کنکور سراسری در حوزه آموزش و پرورش خوزستان آزمون می‌دهند.

مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان با بیان اینکه کنکور سراسری در ۵۰۰ حوزه آموزش و پرورش برگزار می‌شود، تاکید کرد: در روز چهارشنبه (۲۹ مرداد) در گروه آزمایشی هنر، هزار و ۸۵۹ شرکت کننده، روز پنجشنبه (۳۰ مرداد) در گروه آزمایشی ریاضی و علوم انسانی ۱۹ هزار و ۷۴۲ داوطلب، روز جمعه (۳۱ مرداد) در گروه آزمایشی تجربی ۲۶ هزار و ۳۱۸ داوطلب و روز شنبه (یکم شهریور) در گروه آزمایشی زبان خارجه ۳ هزار و ۴۲۵ داوطلب در آزمون سراسری شرکت می‌کنند.

مودت در پایان با اشاره به اینکه داوطلبان توجه کنند که حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند، گفت: به داوطلبان توصیه می‌شود که از آوردن وسایل اضافه مانند تلفن همراه، کیف‌دستی و... خودداری کنند و کارت ورود به جلسه را پیش از ورود به حوزه آزمون نصب کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار