اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) بسته‌های بهداشتی ویژه مقابله با کرونا برای داوطلبان کنکور در حوزه‌های آموزش و پرورش تخصیص داده است.
کوروش مودت بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) این بسته های بهداشتی را در اختیار داوطلبان آزمون سراسری در محل آزمون قرار خواهد داد، در این بسته‌ها کالاهای بهداشتی و ضدعفونی کننده برای استفاده داوطلبان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مدیریت ۵۰۰ حوزه آزمون سراسری در خوزستان با آموزش و پرورش است و طبق مصوبه آموزش و پرورش خوزستان شهرداری و آتش نشانی موظف به ضدعفونی و گندزدایی این حوزه ها  قبل و بعد از آزمون سراسری می باشند.

مودت با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد داوطلبان کنکور در حوزه آموزش و پرورش هستند ادامه داد: در کنکور امسال ۱۳ هزارداوطلب دردانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و ۵۱ هزار و ۳۴۱ نفر نیز در حوزه های امتحانی آموزش و پرورش در مدارس حضور خواهند یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه آزمون سراسری سال ۹۹ از۲۹ مرداد آغاز و تا یکم شهریورماه ادامه دارد افزود: کنکور در نواحی اهواز و ۲۲ شهرستان استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در روز چهارشنبه ۲۹ مرداد در گروه آزمایشی هنر، هزار و ۸۵۹ شرکت کننده، روز پنجشنبه۳۰ مرداد در گروه آزمایشی ریاضی و علوم انسانی ۱۹ هزار و ۷۴۲ داوطلب، روز جمعه ۳۱ مرداد در گروه آزمایشی تجربی ۲۶ هزار و ۳۱۸ داوطلب و روز شنبه یکم شهریور در گروه آزمایشی زبان خارجه ۳ هزار و ۴۲۵ داوطلب از استان خوزستان در آزمون سراسری شرکت می‌کنند.

مودت از داوطلبان کنکور خواست هنگام حضور در جلسه کنکور حتما از ماسک استفاده کنند و در رعایت دستورالعمل های بهداشتی نهایت همکاری را داشته باشند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و انجام تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری زمان کنکور امسال با یک ماه تاخیر در چهار روز از ۲۹ مرداد  تا یکم شهریور ماه برگزار میشود.

امسال آموزش و پرورش خوزستان بیشترین حوزه برگزاری کنکور را مدیریت می کند.

۶۴ هزار و ۳۴۱ داوطلب کنکور امسال در خوزستان با یکدیگر رقابت می کنند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار