اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
معاون فرهنگی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اعلام اینکه طبق آخرین آمار یک‌هزار و ۱۰۰ هیات در سامانه بیرق نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: آمار هیات های ثبت‌شده در سامانه بیرق در حال افزایش است.
حجت‌الاسلام احسان فردآقایی درباره آخرین آمار ثبت‌نام هیات ها در سامانه بیرق گفت: طبق آخرین آمار تا ۲۸ مرداد، یک‌هزار و ۱۰۰ هیات از بین هیات های مذهبی و مساجدی که تصمیم به برگزاری مراسم عزاداری در دهه اول ماه محرم دارند، در سامانه بیرق به ثبت رسیده و این روند در حال افزایش است.

فردآقایی با اشاره به نحوه اطلاع‌رسانی جهت ثبت‌نام هیات ها در این سامانه اظهار کرد: پس از اطلاع رسانی‌های وسیع و جلسات متعدد تبیینی، توجیهی و اقناعی با مسئولان هیات ها و موثران در مراسم محرم و صفر در نقاط مختلف استان خوزستان اعم از شهری، روستایی و عشایری، تعامل بسیار خوبی بین همه مسئولان و مؤثرین در برگزاری مجالس حسینی(ع) در دهه اول محرم نسبت به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی شکل گرفته است.

وی افزود: آمار هیات های ثبت‌شده در سامانه بیرق در حال افزایش است و برخی از نقاط استان هنوز اقدام نکرده یا در شرف ثبت‌نام هستند. پیش‌بینی می‌شود بیش از نیمی از هیات ها در این سامانه ثبت‌نام کرده و نسبت به معرفی یک نفر به عنوان همیار سلامت و یک نفر به عنوان مسئول هیات اقدام کنند.

پس از تکمیل بانک اطلاعات هیات ها، نسبت به توجیه همیاران سلامت با همکاری شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اقدام خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار