اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید مراقب آبروی افراد و نظام باشیم و چه بسا دشمن در نقطه مقابل شما خبرنگاران عمدا کاری می کند که شما مطالبه گری کنید تا آبرو و حیثیت نظام برده شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امروز (۳۰ مردادماه) در نشست با اصحاب رسانه در مصلای اهواز با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم، اظهار کرد: درد دل شما خبرنگاران برای من مهم است که به آن توجه شود. ما در سخت ترین جنگ رسانه ای قرار گرفته ایم و متعلق این جنگ رسانه ای، جنگ شناختی و ادراکی است. یعنی مرحله پیشرفت جنگ روانی است که دشمن قوه ادراک مردم را مورد هجمه قرار می دهد و به راحتی نیز تحریف می کند. حضرت آقا نیز فرمودند اگر موفق شویم تحریف را بزنیم، قطعا تحریم شکست خواهد خورد و این مساله اساسی است.

وی گفت: توقعی که من از شما اصحاب رسانه دارم، این است که یک جبهه واحد را تشکیل دهید و اگر کمیته ای از بین خودتان تشکیل شود، ما نیز مشکلات و مطالبات شما خبرنگاران را پیگیری خواهم کرد. من به شخصه دغدغه شما مطالبه گران را دارم. همچنین برخی خبرنگاران مطالبه گری کرده اند ولی ناشیانه بوده است. تلاش کنید در عین حال که مطالبه گر هستید، به گونه ای مطالبه گری کنید که کسی نتواند مچ گیری کند و این خیلی مهم است. حتی مقام معظم رهبری نیز مردم را به مطالبه گری دعوت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: به هر حال باید کارگروه رسانه تشکیل شود و به عنوان هیات اندیشه‌ورز برای دوستان خوراک آماده کند و یک جبهه واحد در استان تشکیل دهد که امروز بنا است چه مساله ای از استان در خط رسانه قرار گیرد و کلید واژه ها نیز چه باشند که دشمن و برخی مسئولان سوءاستفاده نکنند و از طرفی هم خبرنگاران بتوانند مطالبه گر واقعی باشند. در این زمینه نیز ما در خدمت شما هستیم.

امام جمعه اهواز با قدردانی از اصحاب رسانه، گفت: شما خبرنگاران، روحیه مطالبه گری را که حضرت آقا آن را جزو وظایف مسئولان می دانند، دنبال می کنید. چرا برخی از دانشجویان و عزیزان ما نسبت به نظام بدبین هستند؟ چون متاسفانه برخی حاضر نشدند در فضای دانشگاهی به درددل دانشجو گوش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد با بیان این که به امید روزی که به سمت و سویی برویم که همه کنار هم باشیم، خطاب به خبرنگاران، عنوان کرد: باید مراقب آبروی افراد و نظام باشیم و چه بسا دشمن در نقطه مقابل شما خبرنگاران عمدا کاری می کند که شما مطالبه گری کنید تا آبرو و حیثیت نظام را ببرید. باید مراقب باشیم که در زمین دشمن کار نکنیم و این مساله بسیار مهمی است.

وی تاکید کرد: من حامی و پشتیبان شما خبرنگاران هستم و باید دقت کنیم که از راه حرام نمی توان جلوی حرام را بگیریم و این خیلی مهم است و از شما خبرنگاران می خواهم این جهاد را رعایت کنید و من نیز تا آخر پشتیبان شما هستم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار