اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
سرمربی تیم فوتبال فولاد می‌گوید حالا وقت این است که بدخواهان هم‌استانی این تیم پاسخگوی سنگ‌اندازی‌هایشان باشند.
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برتری برابر تراکتور در نشست خبری این دیدار گفت: به مجموعه فولاد که زحمت زیادی کشیدند تبریک می‌گویم. این موفقیت برای بازیکنانی است که تا لحظه آخر پای باشگاه فولاد ایستادند، نه آن‌هایی که هر کاری که دلشان خواست کردند و تیم را اذیت کردند و تنها گذاشتند.

وی ادامه داد: من مربی نیستم که بازیکنی را که تنرین نکند بازی دهم. بازیکنانی که کنار گذاشتخ شدند، در تیم خلل ایجاد می‌کردند و با وجود این ک دوستشان داشتم، به خاطر تیم از اسمشان گذاشتم. تراکتور تیم خیلی خوبی بود و از سه کاپیتان تیم ملی بهره می‌برد. موقعیت گل زیاد داشتیم اما خوب هم دفاع کردیم و بازی را کنترل کردیم. حتی می‌توانستیم دو یا سه گل دیگر بزنیم. من سختگیر هستم و در کارم شوخی ندارم. به بازیکنان و کادر فنی‌ام افتخار می‌کند. سومی فولاد، در حد قهرمانی لیگ برتر است زیرا بازیکن میلیاردی نداشتیم. شرایط خوبی داشتیم و با وجود شیطنت بعضی از دوستان، روسیاهی به زغال ماند و ما هم نتیجه‌اش را گرفتیم. فعلا امروز آخرین روز من در باشگاه فولاد بود و در این مدت همه‌کار برای سربلندی فولاد انجام دادم. دعوا کردم، کمیته انضباطی رفتم که همه این کارها برای فولاد بود. ما زودتر باید سهمیه می‌گرفتیم و حتی باید نایی قهرمان می‌شدیم که ۵ امتیاز ما را خوردند.

نکونام افزود: کسانی هستند که  فوتبال را خراب کرده‌اند و همین‌ها نگذاشتند فولاد در جایگاهی که مستحقش است باشد. هر کسی که به این باشگاه امد، برایش سنگ‌اندازی کردند اما امسال به یک سخت جان برخورد کردند. فوتبال جای امثال ما است و اکنون هم بذری کاشتیم که هر مربی بیاید، مشکلی نخواهد داشت. اکنون دشمنان فولاد که کادهای زیادی علیه ما کردند باید جواب پس بدهند، دشمنانی که در باشگاه هستند و حتی برای حریف نماینده‌شان زودتر توپ را به جریان می‌انداختند تا فولاد گل بخورد. آن‌ها باید الآن جواب مردم خوزستان و هواداران فولاد را بدهند. مغز ان‌ها در تغییر و تحولات متعدد است تا فولاد دوباره بک سال عقب بیفتد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار