شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره مطرح شدن بحث جدایی او از این باشگاه، گفت: هنوز تصمیم نهایی‌ام را برای فصل آینده نگرفته‌ام و طی جلسه‌ای که روز دوشنبه همین هفته با آقای علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولادخوزستان خواهم داشت، در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود.
سعید آذری در خصوص مطرح شدن بحث جدایی او از باشگاه فولاد خوزستان، اظهار کرد: اختیار من ابتدا دست آقای علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد است زیرا او محبت داشت و من را به باشگاه فولاد آورد و من نسبت به او تعهد اخلاقی دارم. قرارداد رسمی من امروز با باشگاه فولاد تمام شد اما وام‌دار آقای محمدی و بدهکار این مرد هستم و اختیار من دست او است و هر کاری که بگوید، انجام می‌دهم.

وی با اشاره به پیشنهاد یکی دو باشگاه دیگر و البته تمایل خود به ادامه همکاری با باشگاه فولاد، افزود: خانواده‌ام برای من در اولویت هستند و من یک سال از آن‌ها دور بودم و با توجه به شرایط ویژه‌ای که همسرم دارد باید کنار او باشم و اکنون در شرایطی نیستیم که از هم دور باشیم و باید از خانواده‌ام مراقبت کنم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این‌که فولاد برای من در یک سال گذشته برکت داشت و از نظر اقتصادی و حرفه‌ای بودن باشگاه، برای من خیلی خوب بوده است، گفت: از نظر عملکردی نیز فکر می‌کنم آنچه در توانم بود با همکاری نکونام و بازیکنان انجام دادم. اما بحث اساسی من خانواده‌ام است که برایم بسیار اهمیت دارد و از طرفی هم آقای محمدی باید در مورد من تصمیم بگیرد و تصمیم‌گیرنده اصلی او است.

وی درباره این‌که برخی معتقدند وقتی تیمی را به موفقیت می‌رسانند باید از آن تیم جدا شوند تا خاطره خوبی از آن‌ها در ذهن هواداران بماند، عنوان کرد: من اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنم و به آنچه فکر می‌کنم، این است که در فولاد نهالی کاشته شده است و باید از این نهال مراقبت کرد تا بزرگ و بزرگتر شود. اما بحث خانواده نیز برای من مطرح است و همه ما تلاش می‌کنیم تا خانواده‌های‌مان در آرامش باشند.

آذری تاکید کرد: هنوز تصمیم نهایی‌ام را برای فصل آینده نگرفته‌ام و طی جلسه‌ای که روز دوشنبه همین هفته با آقای علی محمدی خواهم داشت، در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود. فردا شب نیز تیم "ب" فولاد خوزستان یک دیدار حساس در لیگ دسته دو کشور دارد و امیدوارم با صعود به لیگ دسته یک، پرونده‌مان در فولاد تکمیل شود.

وی درباره ادامه همکاری باشگاه فولاد با جواد نکونام نیز گفت: بعد از این‌که تکلیف ادامه همکاری خود من با باشگاه مشخص شد، در مورد نکونام نیز تصمیم‌گیری می‌شود. نکونام در فولاد یک فصل فوق‌العاده را پشت‌سر گذراند و اگر بخواهیم حق و حقوقی صحبت کنیم، حق او است که در فولاد کار کند. خود آقای نکونام نیز تمایل دارد در لیگ بیستم با فولاد باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان عنوان کرد: آنچه من را خوشحال می‌کند، این است که تقریبا ماموریتی که بر عهده‌ام در باشگاه فولاد بود را انجام دادم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار