اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
گفتگو با دکتر مهران کاوش رئیس بیمارستان بزرگ نفت اهواز به مناسبت روز پزشک

دکتر مهران کاوش متولد سال 1344 و فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1371 و  فارغ التحصیل تخصصی رشته بیهوشی از دانشگاه جندی شاپور اهواز در سال 1380 می باشد.

وی در سال 1387 موفق به اخذ مدرک فوق تخصص در رشته ICU شد. وی هم اکنون به عنوان رئیس بیمارستان بزرگ نفت اهواز مشغول به خدمت است.به مناسبت روز پزشک با ایشان گفتگویی انجام دادیم.

دکتر مهران کاوش گفت : یکم شهریور ماه خجسته زاد روز دانشمند برجسته ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا  که به شایستگی روز پزشک نامگذاری شده است را به پزشکان فرهیخته کشورم که خدمتگزاران جامعه هستند و سلامت مردم به واسطه دستان شفا بخش ایشان تامین می شود ، تبریک می گویم.

وی گفت : سلامتی و امنیت دونعمت بزرگ برشمرده شده اند که بخش بزرگی از نعمت امنیت هم در گرو سلامت افراد است ، اگر جامعه ای پزشکان متعهد  نداشته باشد احساس ناامنی در جامعه ایجاد خواهد داشت که باعث التهاب و اضطراب افراد است و نقش پزشکان در تامین و تضمین صحت، سلامت و امنیت روانی جامعه غیر قابل انکار است.

رئیس بیمارستان بزرگ نفت اهواز ضمن تشکر از همکاران خود تاکید کرد: از کادر درمان بویژه پزشکان عزیز که از آغازین روزهای شیوع بیماری کوئید 19 که ایثارگرانه و فداکارانه مشغول خدمت بوده اند و ما شاهد تلاش های خالصانه و بی وقفه آنها در صف مبارزه با این بیماری بوده ایم و در این راه از خود گذشتگی و جانفشانی نموده اند و به صیانت و حراست از جسم و جان انسان های مبتلا و دردمند پرداخته اند، تشکر و تقدیر میکنم.

دکتر کاوش افزود : واقعیت اینست که جامعه پزشکی در مواجهه با بحران کرونا عافیت طلبی را کنار گذاشت و به مردم نشان دادند که برای حفظ جان هر فرد قرار و آرامش را کنار می گذارند و تا آخرین قدم در کنار مردم خواهند ماند، آن ها نشان دادند که در میان ما کسانی زندگی می کنند که لباس رزم سفید بر تن کرده و ماه هاست که در کنار همرزمان خود به جنگ این ویروس وحشی پرداخته اند ، آن ها فرشتگان زمینی در ردای پزشک هستند.

وی گفت: مطمئنا بهترین خاطره هر پزشک سلامتی بیمارانش و لبخند رضایت ایشان پس از بهبودی ست ، که این لذت برای پزشک با هیچ لذتی برابری نمی کند.

وی در پایان مجددا برای همه ی پزشکان آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار