اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
مواردی در حوزه مسائل عمرانی در شهرستان شوشتر وجود داشت که به بررسی و پیگیری های جدی برای حل آن ها نیاز بود که پس از بررسی و بازدیدهای لازم در هر ۳ بخش شهرستان، بیش از ۲۰ مورد مصوب شد.
در سفر معاون عمرانی استاندار خوزستان و برخی مدیران استانی به شوشتر، بیش از ۲۰ مورد برای بررسی یا حل مسائل عمرانی این شهرستان تصویب شد.

به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوشتر، دکتر عبیات معاون عمرانی استاندار و مهندس پنبه دانه پور فرماندار شوشتر به همراه برخی مدیران استانی و محلی روز پنجشنبه ۲۹ مردادماه از پروژه های عمرانی این شهرستان بازدید و مسائل مختلف را مورد بررسی و پیگیری قرار دادند.

در همین خصوص فرماندار شهرستان شوشتر گفت: علیرغم مشکلات متعدد اقتصادی و تحریم ها که گریبانگیر کشور و دولت است، اما مسیر خدمت رسانی به مردم متوقف نشده و در حال حاضر در نقاط مختلف شهرستان کارهای عمرانی خوبی در حال انجام است.

مهندس حسین پنبه دانه پور ضمن اشاره به سفر معاون عمرانی استاندار و برخی مدیران کل استان به شوشتر اظهار کرد: مواردی در حوزه مسائل عمرانی در شهرستان شوشتر وجود داشت که به بررسی و پیگیری های جدی برای حل آن ها نیاز بود که پس از بررسی و بازدیدهای لازم در هر ۳ بخش شهرستان، بیش از ۲۰ مورد مصوب شد.

وی در خصوص این مصوبات بیان داشت: پیگیری و شروع به کار احداث پل بندقیر، معرفی بندقیر به عنوان روستای گردشگری و تامین اعتبار جهت احداث زمین چمن مصنوعی در این روستا، تامین اعتبارپروژه فاز یک و دو طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری، تامین اعتبار و اولویت بخشی به پروژه ایستگاه آب چهارگاوه که آب شرب ۷ روستای بخش میان آب و ۲۴ روستای دهستان را تامین می کند و تشکیل جلسه در دفتر فنی استانداری برای بررسی احداث میدان سه راه شلیلی از مهم ترین مصوبات در بخش میان آب بوده است.

وی ادامه داد: در بخش ها و مناطق دیگر شهرستان نیز تامین اعتبار برای تکمیل مدرسه امام حسین (ع) در شهرک اندیشه بخش مرکزی، پیگیری اعتبار تکمیل تصفیه خانه آب شوشتر که بخش عمده ای از شهرستان از فواید آن بهره مند می شود، پیگیری تامین اعتبار پل چهارم شوشتر (در جوار مرقد علامه شیخ (ره)) با توجه به قول معاون پارلمانی رئیس جمهور، تسریع در تصویب طرح جامع شهر شهید شرافت، بررسی موضوع تبدیل باغات مسیر پل حاج خدایی تا پل کابلی به منطقه گردشگری در جلسه ای اختصاصی و پیگیری جذب اعتبار برای آسفالت جاده شهرک نورمحمدی از دیگر مصوبات این سفر بود.

وی اضافه کرد: همچنین طی بازدیدی که از پل دیلم به شعیبیه صورت گرفت، پیمانکار پروژه قول داد تا پایان شهریورماه این پل مهم ارتباطی مردم شریف شعیبیه و میان آب را تکمیل نموده تا به بهره برداری برسد.

مهندس پنبه دانه پور گفت: به علت فشرده بودن این سفر و کمبود زمان، بازدید از بخش شعیبیه به صورت بسیار محدود انجام شد که با عنایت ویژه دکتر عبیات معاون محترم استاندار مقرر شد در روزهای آینده سفر مجددی به بخش شعیبیه داشته و مسائل این منطقه نیز مورد بررسی قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار