اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
۱۵۱ پروژه در حوزه شرکت توزیع برق اهواز و توزیع برق خوزستان روز سه‌شنبه و در سومین روز از هفته دولت به صورت ویدیو کنفرانس با دستور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز روز سه‌شنبه بیان کرد: همزمان با فرارسیدن هفته دولت، بهره‌برداری از ۲هزار و ۲۳۰ پروژه برق رسانی در قالب پویش الف_ ب_ ایران با حضور وزیر نیرو به صورت ویدیو کنفرانس در پنج منطقه کشور با مرکزیت استان البرز آغاز شد.

حسن کریمی افزود: شرکت توزیع برق اهواز به نمایندگی از شرکت های توزیع برق منطقه چهار کشور (خوزستان، لرستان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و شرکت توزیع برق شیراز) اقدام به بهره‌برداری از پروژه های حوزه برق کرد.

وی توضیح داد: شرکت توزیع برق اهواز در هفته دولت یکصد پروژه را با اعتبار بیش از یکهزار و ۱۲۰ میلیارد ریال بهره‌برداری کرد.

کریمی ادامه داد: همچنین شرکت توزیع برق خوزستان نیز ۵۱ پروژه با اعتبار بیش از یکهزار و ۲۵۴ میلیون ریال به بهره‌برداری رساند.

در این آیین که در شرکت توزیع برق اهواز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار