شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
رئیس دانشگاه چمران اهواز عنوان کرد
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به زمان آغاز ترم دانشجویان فعلی دانشگاه از شهریورماه به صورت مجازی، گفت: اگر شرایط استان از نظر شیوع کرونا سفید باشد، دانشجویان جدیدالورود به مدت سه هفته در آبان ماه در دانشگاه حضور پیدا خواهند کرد.
غلامحسین خواجه اظهار کرد: نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ برای ورودی‌های فعلی دانشگاه از شهریورماه به صوت مجازی آغاز می‌شود اما با توجه به اینکه نتایج نهایی کنکور سراسری در هفته اول آبان ماه اعلام می‌شود، بنابراین برنامه ما برای دانشجویان جدیدالورود این است که هفته اول برای ثبت‌نام در نظر گرفته شود و به مدت سه هفته تا پایان آبان‌ماه در دانشگاه حضور پیدا کنند.

وی تاکید کرد: اگر شرایط استان از نظر شیوع کرونا سفید باشد، دانشجویان جدید به مدت سه هفته در آبان‌ماه در دانشگاه حضور پیدا خواهند کرد و ادامه ترم به صورت مجازی برگزار خواهد شد.  

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: هدف از حضور دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه، آشناسازی دانشجویان جدید با فضای دانشگاه است.  

خواجه در پایان گفت: برای دانشجویان جدید دروسی ارائه می‌شوند که بتوان آن‌ها را به صورت مجازی ارائه داد و دروس عملی را تا حد امکان به ورودی‌های جدید ارائه نمی‌دهیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار