اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
شوشان / منصور فاضلی عضو شورای عالی مرکزی مجمع متخصصین خوزستان:

چند روزی است که همه گفتارها و نوشتارمان در فضای مجازی و محاورات روز مره ، شده سفر رئیس مجلس ، و تمام مسئولین و مدیران و نمایندگان و عامه مردم مهیا گشته اند تا تمام مصائب و مشکلات را به عرض ایشان برسانند ظاهرا ایشان را ، ناجی نجات بخش خوزستان یافته اند . آیا بعنوان یک نماینده مجلس ایشان نظرش بر نظر نمایندگان دیگر ارجحیت دارد و صائب است یا اینکه همانند دیگران فقط یک رای دارد ؟.اگر ایشان به تنهایی قرار است تمام مشکلات خوزستان را مرتفع نماید پس وظیفه ذاتی ۱۸ نماینده مجلس نشین خوزستان چیست ؟؟

خوزستان با تامین ۷۰٪ از بودجه ممملکت سهم بسزایی در اقتصاد ایران دارد و بزرگترین معادن و منابع استراتژیک کشور در این استان مستقر هستند اما انقدر در باتلاق فلاکت مصیبت فرو رفته که امروز مردمانش بدیهی ترین امکانات و رفاهیات را از یک نماینده مجلس گدایی میکنند نماینده ای که همانند دیگر نمایندگان است و نه در تعداد آرای از نمایندگان خوزستان چیزی فراتر دارد نه در تصمیم سازی ها قدرتی برای اجرا .

حالا چرا این دیدار انقدر بولد و بزرگ نمایی میشود الله اعلم مگر زمانی که جناب قالیباف برای کمک به شهرداری و شهر خرمشهر اقدام کرد چقدر تغییر در چهره شهر حاصل شد .؟؟

چرا واقعا ما همه مشکلات و کژی ها درون استان را در دستان و ید بیضایی دیگران جستجو میکنیم ؟؟

آیا واقعا ایشان توانایی حل مشکلات و واپسگرایی های حاصله در استان را داراست و آیا جناب قالیباف انقدر توانمند است که عقب ماندگی های ۴۰ ساله اخیر را مرتفع نماید ؟؟؟

واقعا این استان انقدر بدبخت و مفلوک است که رفع مشکلات استان را به حضور  ایشان پیوند زده اگر یک رئیس مجلس انقدر توانمند بود که تا به حال چندین و چند بار ۲ در هزار نفت برای خوزستان مصوب شده چرا هیچگاه اختصاص داده نشد چرا همیشه فقط مصوب شد و هیچگاه پرداخت نشد .چرا حق یارانه واحد های تولیدی پرداخت نشد .چرا برای ریزگردها فکر اساسی نکردند .چرا برای فلر های نفتی فکر اساسی نمیکنند و...

چرا و هزاران چرایی دیگر که نه ایشان بلکه ریاست محترم جمهور هم که مجری اجرای مصوبات است نیز قادر بر اجرای آنان نیست واقعا باید به حال این استان خون گریست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار