اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
فیلم‌ کوتاه "یک اتفاق کوچک" ساخته‌ سید مرتضی سبزقبا جایزه‌ اول بهترین فیلم نخستین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم Job Film Days ایتالیا را از آن خود کرد.
در این جشنواره‌ ۳۰ فیلم از سراسر جهان در بخش مسابقه حضور داشتند و با هم به رقابت پرداختند. در اختتامیه‌ این جشنواره پیام تصویری سید مرتضی سبزقبا برای تماشاگران به نمایش درآمد و سپس جایزه‌ اول بهترین فیلم نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم Job Film Days به سید مرتضی سبزقبا تعلق گرفت.

میمو کالوپرسی فیلمساز مشهور ایتالیایی و برنده‌ جایزه‌ نخل طلای کن که ریاست هیات داوران این جشنواره را برعهده داشت، در آئین اختتامیه‌ این جشنواره درباره‌ فیلم یک اتفاق کوچک نظرش را این‌گونه ابراز کرد: من شیفته‌ ساده و بی‌پیرایه بودن فیلم یک اتفاق کوچک هستم و این ویژگی فیلم برای من و دیگر اعضای هیات داوران فستیوال بسیار ارزشمند است. متن بیانیه‌ هیات داوران برای اهدای جایزه به‌این فیلم نیز به‌این شرح است: یک فیلم کوتاه که باعث می‌شود با رویای سینما کنار بیاییم. یک کارگر، یک آپاراتچی، یک سرایدار کار خود را به یک معجزه تبدیل می‌کند؛ در یک فیلم و زندگی قهرمان می‌شود. جایزه اول سزاوار کارگردانی است که به کار خود اعتقاد دارد و آن را با توانایی و حساسیتی کمیاب انجام داده است. 

اسامی عوامل تولید این فیلم به این شرح‌اند:

نویسنده، تصویربردار، تدوینگر، طراح پوستر و کارگردان: سید مرتضی سبزقبا ـ صدابردار نریشن: محمد زربخش ـ صداگذار: حسین قورچیان ـ عکاس و مجری طرح: حمید تجلی‌فرد ـ تیتراژ: حجت کایدخورده ـ مترجم انگلیسی: سید عزیز رودبندی- مترجم ایتالیایی: سید رضی طبیب ـ با همکاری: نادر سعادتی‌فرد رئیس اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ـ با حضور: مجید اردلان، علی قاسمی ـ تهیه‌کننده: سید رضا سبزقبا.

به گزارش ایسنا، در آئین اختتامیه‌ این جشنواره سه فیلم به ترتیب به عنوان بهترین فیلم اول، بهترین فیلم دوم و بهترین فیلم سوم جشنواره توسط هیات داوران معرفی شدند و جوایز نقدی جشنواره را دریافت کردند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار