اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
مدیرعامل سینا صنعت ایذه:
مدیرعامل باشگاه سینا صنعت ایذه با اشاره به تیم‌داری مجدد در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، گفت:‌ به خاطر این‌که کشتی‌گیران خوزستانی بدون تیم‌ نمانند به لیگ برگشتیم.
علی‌بابا احمدپور درباره بازگشت این تیم به لیگ برتر پس از اعلام انصراف از این رقابت‌ها، اظهار کرد: قصد این‌که دیگر تیم‌داری نکنیم را نداشتیم ولی باتوجه به شیوع کرونا جهت حفظ سلامت کشتی‌گیران می‌خواستیم در این فصل از مسابقات شرکت نکنیم و در لیگ آینده حضور پیدا کنیم.

وی بیان کرد: پس از انصراف تیم یزد از حضور در لیگ برتر و باتوجه به این‌که خیلی از کشتی‌گیران خوزستانی که با این تیم بودند بدون تیم شدند، در حالی که لیگ تنها منبع درآمد آن‌ها است، تصمیم گرفتم که مجددا در لیگ شرکت کنیم و دست این ورزشکاران را بگیریم. من واقعا دغدغه کشتی‌گیران خوزستانی را داشتم که مجددا تصمیم به تیم‌داری گرفتم.

مدیرعامل باشگاه سینا صنعت ایذه درباره حمایت خوبی که طی این سال‌ها از کشتی خوزستان و شهرستان ایذه داشته است، گفت:‌ در این سال‌ها کسی از ما حمایت نکرد البته من هیچ وقت حتی انتظار این‌که به من خسته نباشید هم بگویند را نداشتم و هر کاری که انجام دادم برای کشتی‌گیران استان و ایذه بود. نفراتی از همین تیم سینا صنعت ایذه به تیم‌ملی رسیدند و مقام آسیایی کسب کردند. با تیم‌داری که ما داشتیم، نوجوانان و جوانان تشویق شدند به جای این‌که وقت خود را در خیابان‌ها بگذرانند، به سالن کشتی بیایند. علاقه‌مندی من پیشرفت جوانان است، نه این‌که خودم را نشان دهم و کسی از من تشکر کند. در این زمینه نیز از کسی گله‌مند نیستم.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به حضور در لیگ برتر در فاصله تنها چند روز مانده به آغاز مسابقات به دنبال چه جایگاهی هستید؟ عنوان کرد: هدف ما در این دوره کسب مقام نیست و همان‌طور که گفتم وقتی دیدم کشتی‌گیران خوزستان با انصراف تیم یزد بدون تیم مانده‌اند و این ورزشکاران امیدشان این بود که پولی از لیگ کسب کنند، تصمیم‌ به حضور در لیگ گرفتیم. به هر حال باتوجه به این‌ که تیم‌مان را دقیقه ۹۰ بستیم، انتظار نداریم مثل سال‌های گذشته قهرمان یا نایب‌قهرمان شویم و البته شاید هم مقام اول یا دوم را کسب کردیم.

مسابقات دور رفت گروه الف لیگ برتر کشتی فرنگی کشور که سینا صنعت ایذه، فولاد اکسین خوزستان و آریو برزن بهبهان در آن قرار دارند، هشتم و نهم مهرماه برگزار می‌شود. مراسم وزن‌کشی نیز  فردا، هفتم مهرماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تهران انجام می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار