شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۹

همايش تجليل از فعالان نمازاستان با حضور استاندار خوزستان در استانداري برگزارشد.

استاندار خوزستان در جمع دبيران و رابطين ستاد اقامه نماز دستگاه هاي اجرايي استان گفت:برپايي و ترويج فرهنگ نماز در ادارات و همه دستگاه ها علاوه بر افزايش بركت و حاكم كردن روحيه و فضاي معنوي در آن محيط ها باعث مي شود خدمات مطلوب تري هم به مردم ارائه شود.

سيدجعفر حجازي با تقدير از دستگاه هاي فعال و برگزيده گفت:انتظار مي رود در سال آينده همه دستگاه ها و نهادها در زمينه برپايي نماز و اشاعه اين فريضه الهي موفق و فعال باشند.

وي خاطرنشان كرد:همانگونه كه شايسته خوزستان به عنوان استاني مذهبي و فرهنگي است بايد به نماز و برپايي آن به عنوان يكي از اصلي ترين نمادهاي دينداري و اسلام به خوبي پرداخته شود و زمينه برپايي باشكوه آن فراهم باشد.

استاندار خوزستان با اشاره به ورود مسافران نوروزي و كاروان هاي راهيان نور به استان خوزستان گفت:در جلسات متعددي كه براي مهيا كردن زمينه هاي لازم ورود مسافران داشته ايم همواره بر آماده كردن مكان هاي مناسب براي ادا و اقامه نماز تاكيد شده است.

در اين همايش از شركت برق منطقه اي استان خوزستان،سازمان بازرگاني،استانداري خوزستان،اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان خوزستان،بنياد شهيد و امور ايثارگران استان،شركت گاز استان،اداره كل تامين اجتماعي استان،جمعيت هلال احمر استان،بانك ملي شعبه استان خوزستان،كميته امام امداد خميني(ره)،سازمان تبليغات اسلامي استان،بانك تجارت استان ،اداره كل زندان هاي استان،بنيادمسكن انقلاب اسلامي استان،اداره كل آموزش و پرورش استان،اداره كل كارو اموراجتماعي استان،راه آهن جنوب،شركت فولادخوزستان،اداره كل بهزيستي استان،و اداره كل نوسازي و تجهيز مدارس استان به عنوان دستگا ه هاي برتر تقديرشد.

همچنين از تعدادي از رابطين و دبيران فعال اقامه نماز در دستگاه هاي اجرايي استان نيز قدرداني به عمل آمد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار