اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
معاون علوم پزشکی اهواز هشدار داد
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: این روزها در اهواز و چند شهرستان دیگر این استان خوزستان شاهد افزایش موارد ابتلا به کرونا هستیم و خطر تشدید اپیدمی وجود دارد.
دکتر سیدمحمد علوی اظهار کرد: این روزها در اهواز و چند شهرستان دیگر این استان خوزستان شاهد افزایش موارد ابتلا به کرونا هستیم و خطر تشدید اپیدمی وجود دارد.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از حضور در اجتماعات، افزود: طغیان‌های شدید بیماری ناشی از حضور در تجمعات مانند مراسم عروسی، عزا، اماکن ورزشی، مسافرت و دورهمی‌های خانوادگی است.

علوی گفت: باید از مرگ و میر افراد پرخطر مانند افراد مسن، دارای بیماری زمینه‌ای و افراد شاغل در اماکن ضروری و در معرض خطر جلوگیری شود و از خود و عزیزان‌مان محافظت کنیم. شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، رعایت آداب سرفه، حفظ فاصله و استفاده از ماسک، راهکارهای پیشگیری از ابتلا هستند.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان بیان کرد: شناسایی بیماران و قرنطینه خانگی افراد آلوده، بسیار اهمیت دارد. ردگیری موارد تماس نیز بسیار مهم است زیرا پیدا کردن و ایزوله شدن این افراد موجب می‌شود از موارد بیشتر ابتلا پیشگیری کنیم.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: امیدواریم مسئولان برای افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، جریمه نقدی تعیین کنند تا این افراد بدانند این کار آن‌ها بی‌هزینه نخواهد بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار