اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شهادت اولین مدافع سلامت خوزستان بر اثر ابتلا به کرونا در حوزه این دانشگاه خبر داد.
دکتر حسین کاملی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شب گذشته (۱۸ مهرماه) نخستین مدافع سلامت بر اثر ابتلا به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به شهادت نائل شد.

وی افزود: دکتر عبدالله عسکری پزشک شاغل در بیمارستان رازی اهواز، بعد از تحمل ۱۰ روز درد و رنج ناشی از بیماری کرونا، چشم از جهان فرو بست و به یاران شهیدش پیوست.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز در پیامی، شهادت این پزشک مدافع سلامت را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

"بسم رب الشهدا و الصدیقین

کادر بهداشت و درمان استان خوزستان در جریان مبارزه با شیوع بیماری کرونا در غم از دست دادن همکاری دلسوز و متعهد عزادار شد.

شهید خدمت دکتر عبدالله عسکری پزشک متعهد و شریف بیمارستان رازی اهواز در راه صیانت از مردم به عنوان اولین پزشک خوزستانی بال پرواز به سوی حق گشود و به جمع شهدای والامقام مدافع سلامت پیوست.

تاریخ پزشکی به احترام شهدای مدافع سلامت خواهد ایستاد، آنها که پروانه‌وار به گرد مردم‌شان می‌گردند، جان عزیز خود را در کف دست گذاشته‌اند و پاکبازانه و شجاعانه در عرصه خدمت، نغمه ایثار می‌سرایند.

اینجانب با قلبی دردمند و دلی نگران از سلامت همکاران عزیزم در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، ضایعه درگذشت دکتر عسکری را به خانواده ایشان و جامعه خدمتگزار پزشکی تسلیت می‌گویم. امید آن داریم مردم شریف با رعایت هر چه بهتر آداب بهداشتی در این روزها، قدردان و پاسبان جان و ایثارگری های مدافعان سلامت خود باشند."

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار