اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
نماینده شوشتر و گتوند:
ویلاسازی در اراضی با کاربری غیرکشاورزی باید دنبال شود و لازم است تا متولیان امر با توجه به ظرفیت‌های بی نظیر گردشگری شوشتر، طرحی جامع برای پاسخ به این مطالبه مردم فرهیخته ارائه داده و مکان های مناسب برای باغ ویلا را مشخص کنند.
نماینده شوشتر و گتوند گفت: با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی به باغ‌ویلا مخالف هستم و از شورای تامین شهرستان شوشتر هم درخواست برخورد با هرگونه عمل خلاف در این مورد را دارم.


سهراب گیلانی در گفت‌وگو با شوشان اظهار کرد: صیانت از اراضی کشاورزی رسالتی دینی، فرهنگی و قانونی است که باید جهت حفظ منابع پایه از آن‌ها محافظت شود و این مسئله باید مورد توجه تمامی دستگاه‌های مرتبط باشد.

او با تکذیب برخی صحبت‌ها مبنی بر حمایت نماینده شوشتر و گتوند از تغییر کاربری‌ها بیان کرد: این مسئله کاملاً کذب بوده و در حیطه کاری نماینده مجلس نیست، اما به عنوان عضوی از مجموعه قانون‌گذاری کشور اجرای کامل قوانین بالاخص در این خصوص را از نهادهای ذیربط می‌خواهم.

گیلانی گفت: ویلاسازی در اراضی با کاربری غیرکشاورزی باید دنبال شود و لازم است تا متولیان امر با توجه به ظرفیت‌های بی نظیر گردشگری شوشتر، طرحی جامع برای پاسخ به این مطالبه مردم فرهیخته ارائه داده و مکان های مناسب برای باغ ویلا را مشخص کنند.

وی اضافه کرد: توسعه باغ ویلاهای گردشگری مجاز و در چارچوب قانون، می تواند رونق اشتغال را در پی داشته باشد، اما اولویت برای این مسئله رعایت قوانین در این خصوص است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار