اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
عضو هیات مدیره شیرین شهر:
عشیراوی: با توجه به نزدیک شدن به نیمه پاییز و آغاز فصل کاشت نهال، واحد فضای سبز شیرین شهر برابر برنامه‌ریزی های انجام شده عملیات کاشت نهال و توسعه فضای سبز شهری را در مناطق مختلف شهر آغاز نمود.

به گزارش روابط عمومی شیرین شهر همزمان با شروع این پروژه اهالی فهیم شیرین شهر نیز با تشکیل پویش خودجوش مردمی شهروند آگاه ضمن رعایت پروتکل‌ها ی بهداشتی با حضور در محله خود در کنار عوامل اجرایی شرکت عمران اقدام به کاشت نهال نمودند. عضو هیات مدیره شیرین شهر ضمن حضور در این پویش مردمی گفت: فضاهای سبز در شهرها از یک سو موجب بهبود وضعیت زیست محیطی شهر میشوند و از سوی دیگر شرایط مناسبی را برای گذران اوقات فراغت شهروندان ایجاد میکنند.

احداث فضای سبز ورودی شهر و بولوار خلیج فارس، اصلاح وضعیت روشنایی پارکها و معابر سطح شهر، نصب و استاندارد سازی وسایل ورزشی و بازی و تفریحی کودکان در پارکهای موجود از جمله پارک ارغوان و ارمغان در محله کهن دیار، همچنین فضای سبز ویژه در محله ویلایی  پرنیان که با ترکیبی چشم نواز از خیابان سنگفرش، آلاچیق و دیوارنگاره های سفالین تنها بخشی از اقدامات انجام شده مجموعه شرکت عمران است.

عشیراوی در ادامه افزود: با هماهنگی و حمایت مهندس فرهادزاده مدیرعامل شیرین شهر سعی داریم اینگونه فعالیتهای فرهنگی را در شهر نهادینه کنیم و با استفاده از ظرفیت بالقوه ساکنین که همانا مالکین اصلی شهر هستند موجبات توسعه و گسترش پایدار شهری را فراهم کنیم. 

وی در پایان گفت:  ضمن قدردانی از زحمات رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کارون جناب آقای ناصر و همکاران عزیزم در مجموعه شرکت عمران از اهالی محترم شیرین شهر نیز که در نهضت خودجوش و مردمی کاشت نهال شرکت کردند و پایه گذار حرکتی نوین در شهر شدند تشکر می کنم، ان شاء الله که به این وسیله بتوانیم این عمل صالح و این عمل خیر را به سامان برسانیم و نظیر آن را در سایر بخشهای عمرانی، اجرایی و خدماتی شیرین شهر نیز تعمیم و گسترش دهیم.







نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار