اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
نماینده مردم اهواز در مجلس:
مجتبی یوسفی گفت:در کمیسیون برنامه و بودجه یک فوریت طرحی تصویب شد که به موجب آن ۳۵ درصد حق آلایندگی‌ها به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اختصاص پیدا می‌کند.
مجتبی یوسفی اظهار کرد: در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یک فوریت طرحی تصویب شد که به موجب آن 35 درصد حق آلایندگی‌ها به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

وی افزود: در گذشته این میزان اعتبار به صندوق توسعه محیط زیست اختصاص پیدا می‌کرد که یکی از بزرگترین ظلم‌ها به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بود، اما این مساله با همت نمایندگان به این دو دستگاه تعلق پیدا کرد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، از حذف بند ن تبصره 6 قانون بودجه 99 خبر داد و گفت: چون وجود این بند باعث کاهش منابع درآمد اعتباری دهیاری و شهرداری‌ها و کم شدن خدمات شهری و نارضایتی شهروندان و روستاییان و همچنین کاهش اعتبارات شهرداری‌ها برای مقابله با بلایای طبیعی، خشکسالی، سیل و زلزله شده بود، تصمیم بر حذف این بند از تبصره 6 قانون بودجه امسال گرفته شد.

یوسفی  اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری‌ها توان پرداخت حقوق کارکنان خود را ندارد و در این شرایط بودجه آنها هم کم شده و شهرداری‌ها با کمبود درآمد رو برو هستند که در این طرح این وضعیت سامان پیدا می‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: پیش از این، دولت برای حل مشکلات به اسم آلایندگی دست در جیب مردم کرده و سبب کاهش حق شهرداری‌ها شده بود که با تصویب این طرح جلوی این اقدامات گرفته می‌شود.



منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار