شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۶

شوشان : نبود اداره مستقل ثبت اسناد و املاک مردم هندیجان را خسته کرده است. با توجه به دوری مسافت طولانی بین ماهشهر و هندیجان، مردم این شهرستان برای کوچکترین کار باید به ماهشهر مراجعه و کارهایشان را انجام بدهند .

جمشید بافنده پوررئیس اداره ثبت اسناد واملاک ماهشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت:ما در خواست حل مشکل را داده ایم و با استان نیز مکاتباتی انجام داده ایم که برای رفاه حال مردم هندیجان که نیازی به طی مسافت های طولانی وخرج کردن هزینه های اضافی نداشته باشندو یک اداره مستقل ثبت اسناد و املاک در خود هندیجان دایر شود.علارغم اینکه یک دهه از شهرستان شدن آن نیز می گذرد،هندیجان باید یک اداره ثبت اسناد واملاک در آن تأسیس بشود تا مردم بتوانند به راحتی مشکلاتشان را حل کنند.

بافنده پورگفت: در صورت پیگیری مکرر و مداوم مسئولین و مردم هندیجان برای رفع این مشکل،اگر نامه ای بنویسند و درآن درخواست بکنندتا اداره کل ثبت اسناد و املاک خوزستان یک اداره در هندیجان تأسیس بکنند.اگراهالی هندیجان با پیگیری های مستمر از مسئولین در خواست کنند تا اقدام عاجل در این قضیه صورت گیرد.

جمشید بافنده در پایان افزود:ما امیدواریم هرچه سریعتر مشکل حل شود و هر کمکی برای راه اندازی آن،آموزش نیروهای جدید و رفت و آمد اداره ثبت اسناد و املاک ماهشهر هیچ گونه کوتاهی نمی کنند و حاضر است در خارج از تایم اداری مشکل مردم و کارکنان جدیدالورود را نیز برطرف کنند.

لازم به ذکر است با توجه به وسعت زیاد روستاهای هندیجان که اکثراً سندهای آن مشایی و مورد نزاع می باشد همچنین جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در این راستا همکاری لازم را با ما انجام دهند.

مردم از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی که دبیر کمیسیون قضایی مجلس نیز هست خواستار رسیدگی بر دایر نمودن اداره مستقل ثبت اسناد و املاک و اداره گذرنامه و پلیس +10 در شهرستان محروم خود شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار