اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
مدیر فنی تیم فوتبال نفت آبادان:
مدیر فنی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: وقفه‌ای که در برگزاری لیگ ایجاد شد و همچنین لغو دیدار هفته اول نفت مقابل پیکان باعث شد که زمان بیشتری برای آماده‌سازی تیم پیدا کنیم.
علی فیروزی درباره شرایط این تیم، اظهار کرد: خوشبختانه وقفه‌ای که در برگزاری لیگ ایجاد شد و همچنین لغو دیدار هفته اول نفت مقابل پیکان باعث شد که با توجه به این‌که نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری، هم تمرینات‌مان را دیر آغاز کرده بودیم و هم بازی تدارکاتی کمتری داشتیم، زمان بیشتری برای آماده‌سازی پیدا کنیم. به هر حال تیم نفت با مشکلات مالی فراوان و امکاناتی بسیار، کار خود را برای حضور در لیگ آغاز کرد اما کادر فنی و باشگاه تلاش داشته است تا تیم با شرایط خوبی آماده مسابقات شود. مجددا نیز باتوجه به این‌که فیفادی را داریم، لیگ تعطیل می‌شود که این به آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم نفت کمک می‌کند. در مجموع این وقفه‌ها برای نفت آبادان خوب است.

وی ادامه داد: به هر حال این موضوع نیز باید مدنظر باشد که تیم نفت آبادان شاکله اصلی خود در فصل نوزدهم را از دست داده است و تیمی که این تعداد بازیکن را از دست بدهد، مطمئنا کار سختی در شروع لیگ خواهد داشت. از سویی نیز انتظارات مردم نسبت به تیم نفت آبادان بسیار است که باید این مهم مدنظر باشد که نفت با چه شرایطی خود را برای لیگ بیستم آماده کرده است. ما آن‌قدر تمرینات‌مان را دیر آغاز کردیم که حتی نتوانستیم اردویی با مدت زمان مناسب برگزار کنیم، هر چند تلاش کردیم از همان اردو با مدت زمان کم نیز بهره لازم را ببریم.

مدیر فنی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا نفت آبادان امسال می‌تواند خود را به عنوان یک مدعی معرفی کند؟ خاطر نشان کرد: اکنون صحبت درباره این موضوع خیلی زود است، آن هم در مورد تیمی که با سختی‌ها و مشکلات فراوان خود را آماده مسابقات کرده است. به هر حال اتفاقات در مستطیل سبز رخ می‌دهد و باید کارمان را رسما در لیگ شروع کنیم تا به میزان آمادگی بازیکنان پی ببریم اما در مجموع شرایط تیم نفت خوب است و روز به روز در حال بهتر شدن هستیم.

وی ادامه داد: هیچ موقع وقتی مطمئن نباشم، صحبتی را انجام نمی‌دهم و اکنون نیز با توجه به تیم، کادر فنی و جوانانی که به تیم اضافه شده‌اند، به نظرم موفقیت و آن اتفاقی که مردم آبادان منتظر آن هستند، دور از دسترس نیست و امیدوارم روزهای خوبی را برای مردم آبادان شاهد باشیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار