اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
مربی و عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان رتبه‌های نخست اولین جشنواره داستان و قصه‌گویی روستا و عشایر کشور را از آن خود ساختند.
آسیه رحمتی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۴ اندیمشک در بخش ویژه دفاع مقدس اولین جشنواره داستان و قصه‌گویی روستا و عشایر کشور، رتبه اول را از آن خود ساخت.

در این بخش سه کانونی دیگر؛ آرام امینی مربی کانون کرمان، آرزو حقیقی مربی کانون استان فارس و فرزانه ایران‌نژاد مربی کانون استان کرمان نیز رتبه‌های دوم تا چهارم را از آن خود کردند.

لی‌لی‌ناز زنی‌وند عضو مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از شهرستان اندیمشک و محمدرضا سبحانی مینایی در بخش خردسال جشنواره نیز به‌صورت مشترک به‌عنوان برگزیده این بخش معرفی شدند.

در این جشنواره که به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و با محوریت روستای شمیل بندرعباس برگزار شد، بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از میان آن تعداد ۷۰ اثر در این مرحله برگزیده شد و در ادامه پس از ارزیابی مجدد از سوی هیات‌ داوران متشکل از مریم سعادت کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، الهام دارابی رییس گروه پژوهش و ترویج قصه‌های ایرانی و محمد لارتی رییس اداره هنرهای نمایشی بنیاد شهید، تعداد ۲۰ اثر به ‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند که ۱۶ برگزیده آن مربیان و اعضای مراکز کانون پرورش فکری کشور بودند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار