اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
لژیونر فوتبال خوزستان:
لژیونر خوزستانی با بیان این‌که امکانات فوتبال قطر در حد اروپا است، گفت: در قطر حتی بازی‌های لیگ ۲ و رده سنی ۲۳ سال نیز به صورت پخش زنده و در بهترین استادیوم‌ها هستند.
مسلم مجدمی درباره گلزنی در لیگ قطر همراه با تیم المعیذر مقابل الشحانیه، اظهارکرد: المعیذر امسال تغییرات بسیاری هم در کادر فنی و هم نفرات تیم داشت و هر پنج سهمیه بازیکن خارجی تیم جدید هستند اما خدا را شکر شرایط تیم‌مان در حال بهتر شدن است. ما حتی در هفته سوم مسابقات نیز با نفرات کامل بازی نکردیم اما در دیدار با الشحانیه که فصل گذشته در لیگ ستارگان بود، عملکرد خوبی داشتیم و به برتری رسیدیم. خود من هم در این دیدار با توجه به تغییر در پست بازی‌ام، گلزنی کردم که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی با بیان این‌که به نظر من فوتبال قطر خیلی تحت تاثیر کرونا قرار نگرفته است، گفت: کشور قطر با قوانینی که اعمال کرده است، بسیار خوب توانسته این ویروس را کنترل کند. تیم‌ها نیز به صورت مرتب تست کرونا می‌دهند و در ورزشگاه‌ها هم نکات بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود.

بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: فدراسیون قطر تلاش می‌کند تا تمام کارهای مربوطه را با کیفیت انجام دهد. حتی بازی‌های لیگ دسته دو این کشور نیز پخش زنده است و این مسابقات در همان ورزشگاهی که مسابقات لیگ ستارگان برگزار می‌شود، برگزار می‌شوند. نکته جالب این است که بازی‌های رده‌ سنی ۲۳ سال قطر هم پخش زنده و در بهترین استادیوم‌هایشان است. در قطر اهمیت زیادی به فوتبال می‌دهند، البته به خاطر میزبانی از جام‌ جهانی در حال ایجاد شرایط هر چه بهتر زیرساختی هستند. به نظر من کیفیت فوتبال در قطر در حد اروپا است زیرا امکانات زیرساختی بسیار خوبی دارند.

وی همچنین با بیان این‌که خیلی از نفت آبادان فاصله نگرفته‌ام و شرایط این تیم را رصد می‌کنم، گفت: از وضعیت نفت آبادان خبر دارم زیرا نفت خانه من است. این تیم شرایط سختی دارد زیرا دیر بسته شد. البته لغو بازی با پیکان در هفته اول به بهتر شدن شرایط  نفت کمک می‌کند. بازیکنان خوب و با تجربه‌ای جذب تیم شده‌اند اما تیم برای رسیدن به شرایط بهتر به زمان نیاز دارد. برای صنعت نفت، آرزوی موفقیت دارم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار