اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
نماینده اهواز با اشاره به مطرح شدن موضوع تعطیلی کلان‌شهرها، گفت: کنترل شیوع بیماری و محدود کردن تجمعات مردم امری ضروری است اما اینکه تعطیلی در این زمینه تاثیرگذار است یا خیر، تردید وجود دارد.
سیدکریم حسینی با اشاره به مطرح شدن احتمال ارائه طرح دو فوریتی برای تعطیلی تهران و کلان‌شهرها، اظهار کرد: این طرح تاکنون به شکل جدی در مجلس شورای اسلامی مطرح نشده و تنها از آن صحبت می‌شود.

وی افزود: کنترل شیوع بیماری و محدود کردن تجمعات مردم امری ضروری است اما اینکه تعطیلی در این زمینه تاثیرگذار است یا خیر، تردید وجود دارد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در این مدت به صورت محدود شاهد تعطیلی‌هایی بودیم اما آیا این تعطیلی‌ها موجب کاهش تجمعات، ارتباطات اجتماعی و قطع زنجیره بیماری می‌شود؟

حسینی در خصوص علت تردید در تاثیر اعمال تعطیلی‌ها، بیان کرد: در برخی موارد تعطیلی‌های محدود اعمال شد اما از سوی دیگر شاهد افزایش مسافرت‌ها نیز بودیم و زمانی که از ورود و خروج به شهرهای دیگر جلوگیری شده نیز شاهد افزایش تردد در شهرها هستیم بنابراین از نظر کارآمد بودن تعطیلی، تردید وجود دارد و این موضوع باید بررسی شود.

وی تصریح کرد: به نظر من تعطیلی‌ها کارساز نیست اما اعمال محدودیت‌ها و جلوگیری از تجمعات تاثیرگذار است. به عنوان مثال، با توجه به اینکه یکی از مراکز تجمع، پاساژها و مراکز خرید هستند و مردم بیشتر در ساعات اوایل شب در این مراکز حضور پیدا می‌کنند، اعمال محدودیت در ساعات فعالیت اصناف اقدام خوبی است و می‌تواند موثر باشد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار