اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
سرمربی تیم هندبال بهبهان:
سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان گفت: فدراسیون با برگزاری لیگ هندبال کار بزرگی انجام داده و قابل تمجید است.
مسعود ظهرابی در خصوص آمادگی تیم پرسپولیس بهبهان برای حضور در مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال، اظهارکرد: در دو هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان‌مان به شرایط بهتری رسیده‌اند. ضمن این‌که بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شد و این نیز در بحث روحی روانی تیم تاثیر خوبی داشته است.

وی بیان کرد: تنها مشکل ما این است که پیش از حضور در لیگ برتر به خاطر شرایط کرونا نتوانستیم بازی‌های دوستانه برگزار کنیم و به همین دلیل با آمادگی صد درصدی وارد لیگ نشدیم اما امیدواریم در این مرحله از مسابقات، ۲ شکستِ مرحله اول را جبران کنیم و عملکرد بهتری نسبت به دور قبلی داشته باشیم.

سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان با بیان این‌ که تیم برای حضور در لیگ خیلی دیر بسته شد اما به بهتر شدن شرایط در دور برگشت امیدواریم، افزود: مطمئنا حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهیم داشت. اولویت اول باشگاه صعود تیم به مرحله دوم مسابقات است تا با ارائه بازی‌های بهتر در مراحل بعدی، حریف خوبی برای رقبا باشیم. همچنین به صعود تیم‌مان بسیار امیدواریم.

وی همچنین درباره شرایط گروهی که پرسپولیس بهبهان در آن قرار دارد نیز گفت: گروه ما نسبت به گروه دیگر مسابقات راحت‌تر است و چهار تیم تقریبا در یک سطح هستند و دو تیم دیگر نیز ۲۰ تا ۳۰ درصد با سایر تیم‌ها تفاوت دارند.

ظهرابی درباره سطح لیگ برتر هندبال نیز عنوان کرد: متاسفانه باتوجه به شیوع کرونا و مشکلات سخت‌افزاری در تمام استان‌ها، تیم‌های ورزشی با مشکل سالن ورزشی و سخت‌افزاری مواجه بوده‌اند و نتواستند به خوبی تمرین کنند اما همین‌که بازهم باشگاه‌ها در لیگ برتر شرکت‌ کرده‌اند، خوب است. به نظرم فدراسیون با برگزاری لیگ هندبال کار بزرگی انجام داده که قابل تمجید است و جا دارد از آقای پاکدل رییس فدراسیون و دیگر مسئولان فدراسیون بابت انجام این کار سخت، تشکر کنم.

وی در پایان با بیان این‌که امیدوارم هرچه زودتر شاهد از بین رفتن ویروس کرونا باشیم، گفت: باتوجه به شیوع کرونا ممکن است وقفه‌ای در انجام تمرینات تیم‌ها ایجاد شود که این نیز به ضرر باشگاه‌ها و بازیکنان است.

به گزارش ایسنا، مرحله دوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ۲۰ تا ۲۳ آبان به میزبانی تهران انجام خواهد شد که در گروه اول این رقابت‌ها، پرسپولیس بهبهان فردا (سه‌شنبه) با نفت و گاز گچساران دیدار می‌کند و بازی دوم نماینده خوزستان، ۲۲ آبان‌ماه با ذوب آهن اصفهان است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار