اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
عضو شورای شهر عنوان کرد
عضو شورای شهر اهواز گفت: در مناطق فوق بحرانی احتمال ورود آب به منازل وجود دارد و ماندگاری آب در معابر نیز بیشتر است.
حجت‌الاسلام جاسم موسی‌پور با اشاره به آغاز بارندگی در اهواز از شب گذشته، اظهار کرد: در پی اخطاریه هواشناسی، مدیریت شهری در حالت آماده‌باش قرار گرفته است.

وی با اشاره به ادامه اجرای طرح ضربتی دفع آب‌های سطحی، افزود: همچنان تعدادی از پروژه‌های این طرح تکمیل نشده است و در حال حاضر پروژه‌های میدان انقلاب و خیابان فروردین منطقه گلستان نیمه‌کاره هستند.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: عمده مشکلاتی که اکنون گزارش شده مربوط به منطقه ۶ شهرداری است که در این منطقه، پروژه‌های آبفا و شهرداری نیمه‌تمام هستند و به تعهدات خود به ویژه در کمپلوی جنوبی و خشایار عمل نکرده‌اند و بنابراین اکنون شاهد آبگرفتگی در این مناطق هستیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی افزایش حجم بارندگی از بعد از ظهر امروز، تصریح کرد: در مناطق فوق بحرانی احتمال ورود آب به منازل وجود دارد و ماندگاری آب در معابر نیز بیشتر است که البته مشکل عمده در نقاط فوق بحرانی به جز در منطقه ۶ شهرداری حل شده است. در حال حاضر شاهد شش آبگرفتگی کاسه‌ای در سطح شهر هستیم.

موسی‌پور گفت: مشکل اصلی فاضلاب اهواز پس از اجرای کامل طرح اصلاح شبکه فاضلاب حل می‌شود که اجرای آن حداقل سه سال طول می‌کشد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار